برپایی جلسه هماهنگی و بررسی عملیات پیشگیرانه ویروس کرونا در اندیکا

با حضور فرماندار اندیکا جلسه هماهنگی و بررسی عملیات پیشگیرانه ویروس کرونا برپا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،جلسه هماهنگی و بررسی عملیات پیشگیرانه ویروس کرونا به ریاست فرماندار اندیکا درمحل فرمانداری برگزار شد که در این جلسه بر لزوم کنترل ورود و خروج مسیر‌های شهرستان تاکید شد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا از داروخانه‌ها و درمانگاه‌های آبژدان و قلعه خواجه، از داروخانه‌ها و درمانگاه‌های آبژدان و قلعه خواجه بازدید به عمل آورد.

شهبـازی بخشدار آبژدان از درمانگاه جعفرآباد، بخـش آبـژدان بازدید و با ملاقات پزشکان، پرستاران و کادر درمـانی زحمتکش و خـدوم، جهـت اطـلاع از رونـد اقدامات پیشگیرانه در مقــابلـه بـا کـرونـا ویـروس مطلع شد.

فرماندار اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اداراتی که دستکش و ماسک لازم دارند حتما اطلاع رسانی و تهیه شود همچنین بازدید از داروخانه ها و فروشگاه های مواد غذایی برای نظارت بر عرصه مواد مورد نیاز مردم صورت گرفت.

کاظمی بیان داشت: با حضور دادستان و جمعی از مسئولان شهرستان اندیکا از مراکز درمانی و بهداشتی بازدید کردیم در مواردی که تخلف صورت گرفت ما به پلمپ آن مرکز اقدام نمودیم.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار