رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران خبر داد؛

برگزاری تور‌های گردشگری مجازی در نوروز ۹۹

کاظمی گفت: دانش آموزان می‌توانند با ارسال نقاشی از اماکن گردشگری در مسابقه شرکت کنند.

کاظمی/ عید 6//برگزاری تورهای گردشگری مجازی در ایام نوروز/ جایزه برای برندگان مسابقه گردشگریمهرشاد کاظمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به همزمانی ایام نوروز و شیوع ویروس کرونا در شهر تهران گفت: به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس تمام برنامه ریزی‌های ستاد گردشگری برای ایام نوروز لغو شده است.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران تصریح کرد: در حال حاضر مقرر شده خدمات ستاد گردشگری از طریق معرفی اماکن گردشگری در فضای مجازی صورت گیرد.

او افزود: در این فرآیند هدف ما تشویق مردم به حضور در اماکن گردشگری تاریخی و طبیعی نیست، بلکه هدف تنها معرفی این اماکن است.

کاظمی با بیان اینکه در این راستا مسابقاتی را برای رده‌های سنتی مختلف برگزار می‌کنیم و به برندگان جایزه می‌دهیم، گفت: برای کودکان مسابقات نقاشی برگزار می‌کنیم، و آن‌ها می‌توانند با ارسال آثاری از جاذبه‌های گردشگری تهران در این مسابقه شرکت کنند.


بیشتر بخوانید: افتتاح نمایشگاه " دور تهران بگردیم " در نگارخانه شرق تهران


رئیس ستاد گردشگری تهران خاطرنشان کرد: به دانش آموزانی که برنده شوند، یک بسته نوشت افزار به ارزش ۲۰۰ هزار تومان جایزه داده می‌شود و یا پس از عبور از بحران کرونا تور بازدید از اماکن تاریخی تهران برای آن‌ها برگزار می‌کنیم.

او ادامه داد: به مراکز گردشگری طبیعی هم اطلاعیه دادیم که از استقرار هر نوع کمپ و چادر در بوستان‌ها و پارک‌ها جلوگیری کنند.

کاظمی با اشاره به اینکه ممکن است برخی از شهروندان قصد اتراق در طبیعت را در روز ۱۳ فروردین ماه داشته باشند، گفت: به شهروندان توصیه می‌کنم از رفتن به طبیعت، پارک‌ها و بوستان‌ها در روز ۱۳ فروردین ماه خودداری کنند.

او با تأکید بر اینکه از شهروندان می‌خواهم در تعطیلات نوروزی در خانه بمانند و برنامه‌های تلویزیون را تماشا کنند، تصریح کرد: افزایش برنامه‌های کمدی و طنز تلویزیون می‌تواند مردم را تشویق به ماندن در خانه کند.

رئیس ستاد گردشگری با بیان اینکه افزایش پخش فیلم‌های شاد و جذاب در این مدت اقدام مناسبی است، گفت: سرگرم کردن کودکان از طریق تلویزیون کاری مهم‌ است، چون نگهداشتن آن‌ها در خانه سخت‌ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار