رئیس کل دادگستری قم عنوان کرد؛

از بازداشت پرستار کذاب تا عامل انتشار فیلم غسالخانه قم/آرامش روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است

رئیس کل دادگستری قم گفت:با هرگونه نشر اکاذیب به صورت قانونی برخورد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام علی مظفری،رئیس کل دادگستری قم روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در سالن کرامت استانداری قم،تاکید کرد:آرامش روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است، با هر موضوعی که به آرامش روانی خدشه وارد کند به طور قطع و در کمترین زمان برخورد خواهیم کرد.

او ادامه داد: هر گونه آمار باید از طریق مبادی رسمی باشد و در انتشار هر گونه خبر، مصاحبه و گزارشی که نشر اکاذیب باشد و منجر به مخدوش شدن آرامش مردم باشد به صورت قانونی برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری قم گفت: پرستاری که در فضای مجازی اقدام به ارائه آمار‌های کاذب از تعداد فوتی‌های کرونا در قم نموده بود و موجب تشوش اذهان عمومی شد، بازداشت و سه روز نیز در بازداشتگاه نگهداری شد.

حجت الاسلام مظفری افزود : همچنین فردی که دست به اقدام موهن لیس زده ضریح حرم حضرت معصومه (س) کرده بود نیز با پیگری‌های قضایی دستگیر شد.

او اظهار کرد: در روز‌های گذشته کلیپی از غسالخانه بهشت معصومه قم توسط یکی از طلاب منتشر شده که به شدت موجب تشویش اذهان عمومی شد و بازخورد‌های منفی بسیاری داشت که ۲ ساعت پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی، این فرد متخلف دستگیر شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار