رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

موارد مثبت کرونا ۸۳ نفر / تعداد فوتی‌ها ۸ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با مثبت اعلام شدن تست چهار نفر از بیماران شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۸۳ نفر رسید.

موارد مثبت کرونا ۸۳ نفر / تعداد فوتی‌ها  ۸ نفربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، فرشیدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با مثبت اعلام شدن تست چهار نفر از بیماران  شمار مبتلایان  به کرونا در استان به  ۸۳ نفر رسید.

فرشیدی افزود:  ۶۳ بیمار هم پس از درمان از بیمارستان ترخیص شدند و متأسفانه فردی ۶۷ ساله با سابقه دیابت به دلیل سفر به کاشان و ابتلا به کرونا  فوت کرد و تعداد فوتی‌ها به ۸ نفر رسید.

او با بیان اینکه ۷۳۱ بیمار با تشخیص بیماری حادتنفسی تاکنون به بیمارستان مراجعه کرده اند، گفت: از این تعداد ۵۸۰ نفر پس از بهبود ترخیص شدند و در حال حاضر ۱۲ بیمار حاد تنفسی نیز بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در بندرعباس با ۴۴ ، قشم با ۱۲ ، کیش با ۱۳ ، پارسیان ۲ ، رودان ۳ ، بندرلنگه ۳ ، بستک ۲ ، حاجی آباد یک ، میناب ۲ و جاسک یک  نفر به  ویروس کرونا مثبت مبتلا شده اند.

فرشیدی افزود: هرمزگان در شیب افزایش ویروس کرونا قرار دارد و احتمال دارد تا نیمه فروردین به پیک ویروس کرونا برسد ، اما طبق ارزیابی‌ها تا خردادماه هرمزگان درگیر ویروس کرونا خواهد بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.