وزیر بهداشت در نشست ویدئو کنفراس مطرح کرد:

صدور مجوز بکارگیری دائم ۳ هزار نیروی پرستار در کشور

وزیر بهداشت در نشست ویدئو کنفرانس با استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور مجوز بکارگیری دائم سه هزار نیروی پرستار را صادر کرد.

صدور مجوز بکارگیری دائم ۳ هزار نیروی پرستار در کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،سعید نمکی ، وزیر بهداشت در نشست ویدئو کنفرانس با استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور مجوز بکارگیری دائم سه هزار نیروی پرستار را صادر کرد.

  نمکی گفت: این افراد برحسب ضرورت دراستان‌ها بکار گرفته می‌شوند و بکارگیری نیرو‌های بازنشسته نیز در این مقطع منعی ندارد.

او افزود: برای تولید ماسک‌ پارچه‌ای، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی و معاونان غذا و دارو می‌توانند به شرط رعایت استاندارد‌های بهداشتی مجوز یک روزه صادر کنند.

وزیر بهداشت در خصوص تامین منابع مالی برای جلوگیری و مقابله با ویروس کرونا هم گفت: در خصوص جابجایی منابع و تصمیم‌گیری خارج از شمول با تایید مقام معظم رهبری مجوز‌های لازم داده شده است.

استاندار هرمزگان هم ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات استان برای مقابله با کرونا در هرمزگان گفت: امکان تامین لوازم بهداشتی و سایر اقلام مورد نیاز از طریق ظرفیت خط مرزی و همسایگی با کشور‌های حاشیه خلیج فارس وجود دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی محمدی ازکامیاران کردستان
۲۳:۳۶ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
باسلام خدمت شما عزیزان به هرنحوی که ممکن است این پیام را به وزیرمحترم بهداشت برسانید تا بعضی از زحمت کشان دلسرد نشوند.
حال که قراراست 3هزارنفراستخدام شوند این حق کسانی است که هم اکنون درحال همکاری با وزارت بهداشت هستندودراین ایام سخت کرونائی درحالی که می توانستند درمحل کارحاضرنشوند اما مردانه ایستاندند وبه جنگ کرونا رفتند چون خود را از ملت می دانند به عنوان نمونه هستند دانشجویانی که در حال گذراندن دوره طرح خود هستند ودراین ایام که بیمارستان ها 44درصد خطر انتقال ویروس کرونا را داردوخود وخانوتده هایشان در معرض خطر هستند اما با جان ودل در حال خدمت هستند وزیرمحترم بهداشت در این استخدام استثنائا به این افراد توجه ویژه داشته باشند تا خدمت صادقانه رسمیت بیابد واین افراد خدایناکرده دلسرد نشوند
منتظر باشگاه خبرنگاران جوان می مانم تا بدانم آیا پیام بنده به وزیرمحترم منتقل گردیده است یا خیر
درود وسلام خدا برشما