ایرلاین‌ها به دلیل کمبود مسافر برخی پروازها را کنسل می‌کنند

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: با توجه به لغو برگزاری همایش‌ها و جلسات و کاهش رغبت مسافران با خطوط هوایی، شاهد کنسلی پروازها هستیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، طهماسبی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۴۹۰ پرواز ورودی و ۴۹۰ پرواز خروجی از فرودگاه‌های خراسان جنوبی انجام شد.

 او با بیان این‌که در این مدت ۴۳ هزار و ۴۰۲ نفر مسافر وارد خراسان جنوبی شده و ۴۴ هزار و ۲۷۸ نفر از استان توسط حمل و نقل هوایی خارج شدند افزود: از ابتدای امسال ۳۶۰ هزار و ۱۵۰ کیلو بار ورودی و ۳۴۹ هزار و ۴۱۸ کیلوگرم بار خروجی حمل شد.

طهماسبی گفت: در این مدت میانگین تاخیر‌ها بالای ۳۰ دقیقه ۸۰ ساعت است و پرواز‌ها مانند روال گذشته در فرودگاه‌های استان در حال انجام است، اما با توجه به برگزار نشدن جلسات و همایش‌ها و شیوع ویروس کرونا استقبال مسافران کمتر شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی ادمه داد: شرکت‌های هواپیمایی ناچارند به دلیل کمبود مسافر برخی از زمان‌ها را کنسل کنند و در این راستا پرواز روز یکشنبه ۱۸ اسفند مسیر تهران-بیرجند- کنسل و پرواز سه شنبه ۲۰ اسفند مسیر تهران-بیرجند-تهران و پرواز چهارشنبه ۲۱ اسفند مسیر تهران-بیرجند-تهران کنسل شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی اظهارکرد: پرواز‌های ۲۳ و ۲۴ اسفند تهران-بیرجند- تهران نیز کنسل شده است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار