ترکیب دوچرخه ثابت و مدیاپلیر برای خلق تجربه‌ای بی‌نظیر توسط سونی

طراحی‌های اولیه‌ای جالبی از دوچرخه‌ ثابتی که با صفحه نمایش بزرگ احاطه شده توسط سونی در فضای مجازی منتشر شده که ما را با یک تجربه بی‌نظیر آشنا می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Peloton موفقیت بسیار خوبی در تولید دوچرخه‌های ثابتی با صفحه نمایش بزرگ داشته، اما مثل این که قرار است رقیب جدیدی در این عرصه ظهور کند که باید بسیار جدی گرفته شود، زیرا از شهرت زیادی برخوردار است. این شرکت، سونی است که به تازگی الگوی اولیه‌ای برای این وسیله منتشر کرده است.

طراحی اولیه منتشر شده از دوچرخه ثابت جذاب سونی

این طراحی اولیه، که در مارس سال ۲۰۱۸ ثبت شده، به ما یک دستگاه ترکیبی از دوچرخه ثابت و مدیاپلیر را نشان می‌دهد. البته ما از تصاویر منتشر شده از طراحی اولیه این دستگاه، هیچ اطلاعات خاصی از فناوری به کار رفته در وسیله یاد شده مشاهده نمی‌کنیم. اما صفحه نمایش بزرگ منحنی شکل این دستگاه به ما از اتفاقاتی مانند تجربه مجازی تور کامل به دور فرانسه خبر می‌دهد. در ادامه تصاویر منتشر شده از طراحی اولیه این محصول جذاب را مشاهده می‌کنید، البته به یاد داشته باشید که جزئیاتی خاصی در آن‌ها مشاهده نمی‌شود.

ترکیب دوچرخه ثابت و مدیاپلیر برای خلق تجربه‌ای بی‌نظیر توسط سونی

ترکیب دوچرخه ثابت و مدیاپلیر برای خلق تجربه‌ای بی‌نظیر توسط سونی


بیشتر بخوانید: پیش بینی ناسا از برخورد یک شهاب سنگ به زمین 


ترکیب دوچرخه ثابت و مدیاپلیر برای خلق تجربه‌ای بی‌نظیر توسط سونی

اگر به یاد داشته باشید این شرکت سونی بود که کنسولی به جذابیت و محبوبیت پلی‌استیشن را ساخته در نتیجه تولید محصولی برای تجربه ورزش تعاملی اتفاقی دور از ذهن به نظر نمی‌آید. متاسفانه ما اکنون وضعیت این پروژه را نمی‌دانیم. حتی ما اطلاعاتی از قیمت و مشخصات دیگر این دستگاه نداریم. اما به نظر می‌رسد هر چقدر Peloton خوب و کارآمد باشد، سونی سعی می‌کند گوی سبقت را از آن گرفته و خود را بهترین تولیدکننده این محصول تبدیل کند.

ساخته شدن چنین دستگاه‌هایی می‌تواند افراد را به انجام ورزش علاقه‌مندتر کند و به همین دلیل می‌تواند سلامت افراد را تحت تاثیر قرار دهد. این محصولات جدید که ترکیبی از بخش‌های مختلف دنیای فناوری هستند بسیار توسط کاربران مورد استقبال قرار می‌گیرند. البته قیمت آن‌ها نیز بسیار مهم است، زیرا باید کاربران بتوانند آن را خریداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار