توسعه هوشمند وب سایت، اپلیکیشن و پلتفرم کسب و کار

در بازار پر رقابت امروزی، وجود سامانه های آنلاین در گستره‌ی کاری کسب و کار ها، مزیتی در راستای ایجاد بقا است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،آرمان پردازان نوژن، شرکت نرم افزاری ارائه دهنده خدمات تخصصی طراحی اپلیکیشن موبایل، سامانه های تحت وب و وب اپلیکیشن با رویکرد هوشمند سازی، تحلیل رفتار مشتری و طراحی عامل پیشنهاد دهنده می‌باشد.

در بازار پر رقابت امروزی، وجود سامانه های آنلاین در گستره‌ی کاری کسب و کار ها، مزیتی در راستای ایجاد بقا است. گسترش بازار، تغییر ذائقه و تعدد کاربران امروزی، کسب و کار ها را به حضور فعال و هوشمند در فضای آنلاین ترغیب کرد.

وجود سایت، بلاگ قوی، اپلیکیشن با کاربری قوی و رسانه های دیجیتال، ساده ترین راه ارتباطی با عموم کاربران امروزی است که کسب وکار ها با هوشمندی و آینده نگری می‌توانند برنامه ای منسجم برای آن را در پلن کسب و کار خود ایجاد کنند.

به کارگیری سیستم های هوشمند برای یادگیری رفتار کاربران

مصرف کننده امروزی در اینترنت با انبوهی از داده های خام، اطلاعات، محصولات، خدمات و کالاهای ضروری و یا غیر ضروری مواجه است. تحلیل رفتار مصرف کننده، به کسب و کار ها امکان پیدا کردن الگوریتم ایجاد و تغییر سلیقه، گرایش به سمت ترند ها و ها پیدایش ترند های جدید، خرید و یا منجر به خرید شدن را می‌دهد.

تعاملات کاربر در سامانه، قالب های داده ساخت یافته ای هستند که قابلیت گردآوری، ذخیره و تحلیل را دارند. نتایج این تحلیل ها به سیستم عملکری هدفمند می‌دهند.

در این حالت، در سامانه های هوشمند الگوریتم هایی برای مقایسه بین موجودیت های سامانه تعریف می‌شود. این الگوریتم باید بتواند هر دو موجودیت دلخواه را با هم مقایسه کرده و درصد شباهت این دو را ارائه دهد.

به عنوان مثال در یک فروشگاه اینترنی، خرید یک جوراب با طرح نایک برای کاربر ممکن است ممکن است منجر به پیشنهاد خرید یک هندزفری بیسیم ضد آب برای او شود. و یا خرید یک کتری برقی ممکن است او را به سمت خرید یک ست فنجان راهنمایی کند. یا حتی عجیب به نظر برسد ولی با توجه به مدل رفتاری کاربر در سامانه، یا رفتار خرید سایر کاربران جوراب و لپ تاپ هم از منظر برخی مقایسات دارای شباهت باشند.

طراحی سامانه پیشنهاد دهنده و تحلیل رفتار

با مدل سازی بیزینس و رفتار کاربر توسط سیستم، سامانه پیشنهاد دهنده می‌تواند به کاربر پیشنهاد هایی را ارائه دهند. این پیشنهادات بر اساس تجارب قبلی کاربر در سامانه و همچنین رفتار مشابه سایر کاربران مدل سازی می‌شود.

فرایند شناخت کاربر و یادگیری سیستم یک فرایند همیشه در جریان است. چرا که سلیقه کاربر متغیر و رفتار او نا پایدار است. عوامل محیطی، فرهنگی و اقتصادی گوناگونی بر رفتار کاربر تاثیر گذار است. به همین دلیل، معیار ارزیابی سیستم از کابران باید دائما در حال بهبود و آپدیت شده باشد.

در نهایت با استفاده از این ابزارها می‌توان رفتار مشتریان را تحلیل و بر اساس این تحلیل ها با چشم باز اقدام به تصمیم گیری کرد. فرض کنید که طبق گزارشات تحلیل رفتار بتوانید پیش‌بینی کنید که اگر یک سهام در بازار بورس در تابستان توسط افراد محافظه کار خریداری شود، در زمستان، آن سهام رشد چشمگیری خواهد داشت، تصمیم شما چه خواهد بود؟!

کسب و کار ها با توجه به نیاز، الگوی درآمدی، مدل جذب کاربر و یا رفتارهای جامعه هدف خود می‌تواند معیار و فاکتور های مورد نیاز را استخراج کنند و بعد از ارائه نیاز ها و معیار ها در قالب یک فرم RFP، شرکت نرم افزاری راهکار های لازم برای هوشمندسازی و طراحی سامانه های پیشنهاد دهنده را پیاده سازی می‌کند.

در کسب و کار های حوزه تجارت الکترونیک یا فروش، ارتباط بین کسب و کار و مشتری، غیر قراردادی است. در ارتباطات غیر قراردادی، مشتری / مصرف کننده یا کاربر، ماندگار نیست. مشتری ها در سکوت می‌روند و نیازی به اعلام در زمان ترک کسب و کار شما ندارند. داده هایی که در مدت زمان حضور مشتری، در کسب وکار جذب شده اند، برای بازگرداندن او یا کاربرانی مشابه او، حیاتی است.

طراحی سامانه هوشمند آنلاین در قالب اپلیکیشن موبایل، وب سایت و یا پلتفرم کسب و کار در نوژن

خدمات شرکت نرم افزاری آرمان پردازان نوژن، ساخت اپلیکیشن موبایل، طراحی وب سایت و وب اپلیکیشن و پیاده سازی پلتفرم کسب و کار با رویکرد هوشمند سازی است. در این رویکرد، نوژن نیاز های مشهود و تلویحی کسب و کار را در نظر می‌گیرد و بعد از مشورت با کارشناسان شرکت کارفرما، معیار های مورد نیاز برای مدل سازی را استخراج می‌کند.

مهم ترین بخش این فرایند، ریزبینی، نکته سنجی و آینده نگری نسب به جامعه هدف، مخاطبین و بازار کارفرما است. در نهایت این معیار ها متناسب با محیط در سیستم لحاظ می‌شوند و مدلسازی سیستم به صورت جامع و هدفمند انجام می‌شود.

شرکت نرم‌ افزاری نوژن در مسیر اجرای پروژه و توسعه آن، شما را همراهی می‌کند تا تمایز خود را در دنیای پر رقابت امروزی کسب و کار نمایش دهید و معتقد است که هوشمند‌سازی، عمق اتوماسیون، قابلیت تحلیل داده و رفتار مشتری، در کسب و کار دیجیتال عوامل تعیین کننده موفقیت هستند.

برای مشاوره در زمینه خدمات نرم افزاری آنلاین، طراحی اپلیکیشن موبایل و سامانه‌های تحت وب و وب اپ با کارشناسان نوژن و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۲۱-۸۸۵۱۰۵۴۸ در ارتباط باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نبض بازار ، وب سایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار