روشی جدید برای تحویل محصولات غذایی در دوران شیوع کرونا

بعضی از شرکت‌های تحویل مواد غذایی، روشی جدید برای تحویل محصولات به مشتری‌ در روزهای شیوع ویروس کرونا را به نرم افزار خود اضافه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون مدتی است که ویروس کرونا در سراسر جهان در حال گسترش است و روزانه افراد بیشتری را به خود مبتلا می‌کند. این بیماری به دلیل سرعت شیوع بالایش بسیاری را در سراسر دنیا به هراس انداخته است. به همین دلیل در بعضی از کشور‌ها به شهروندان پیشنهاد می‌شود که به سر کار و محل تحصیل خود نرفته و در خانه‌های خود بمانند. جلوگیری از این بیماری خود می‌تواند مهم‌ترین عامل در کاهش رشد آن شود.

عده‌ای حتی برای خرید نیز از خانه‌های خود خارج نشده و از سرویس‌های آنلاین سفارش استفاده می‌کنند. اما خود آن فردی که کالا را به دست شما می‌رساند نیز می‌تواند عامل شیوع ویروس کرونا باشد. بعضی از سرویس‌های تحویل کالا به تازگی روش جدید برای این مسئله به برنامه‌های خود اضافه کرده اند.


بیشتر بخوانید: پیش بینی ناسا از برخورد یک شهاب سنگ به زمین 


روشی جدید برای تحویل محصولات غذایی در دوران شیوع کروناروش جدید شرکت‌های تحویل کالا برای جلوگیری از ویروس کرونا

برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و ارتباط مشتری و تحویل دهنده، بعضی از سرویس‌های مربوطه گزینه جدیدی به برنامه‌های اضافه کرده‌اند که شما می‌توانید به راحتی با فعال کردن آن دیگر با تحویل دهنده ارتباطی نداشته باشید. در واقع هنگامی که شما این گزینه را فعال می‌کنید، بسته مورد نظر پشت در محل سکونت شما گرفته و فرد تحویل دهنده محل را ترک می‌کند.

این گزینه که برای نرم افزار‌های ارسال موادغذایی است "در کنار درب محل سکونت من گذاشته شود" نام دارد. شرکتی که برای اولین بار این گزینه را به نرم افزار خود اضافه کرد Instacart نام دارد. هفته گذشته شرکت مذکور اعلام کرد که این ویژگی برای استفاده به این برنامه اضافه شده است. از پایان هفته گذشته خریداران می‌توانند این گزینه را هنگام پرداخت مشاهده و انتخاب کنند.

سخنگوی نرم افزار Instacart گفت: "ما همچنان شاهد افزایش تقاضا در سراسر پتلفرم Instacart هستیم، زیرا مصرف کنندگان به طور فزاینده‌ای به خدمات ما روی آوره‌اند تا بتوانند مواد غذایی تازه و ملزومات خانگی مورد نیاز خود را بدست آورند. طی هفته گذشته، شاهد افزایش مصرف مشتری برای خرید محصول جدید بودیم. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.