بی اعتنایی باشگاه‌های ورزشی اندیمشک به کرونا

باشگاه‌های ورزشی اندیمشک بدون توجه به شیوع کرونا همچنان در حال فعالیت هستند.

یاسین دارسی فعال رسانه اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پس از ورود و شدت شیوع کرونا در کشور، استان خوزستان و شهرستان بسیاری از اماکن به دستور مقامات مربوطه تعطیل شدند و در روز‌های گذشته ستاد مقابله با کرونا در ورزش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمامی مسابقات، تمرینات و باشگاه‌های ورزشی را تا پایان سال تعطیل خواهند بود.

او افزود: پس از این ابلاغ در سطح شهرستان اندیمشک که قدمی برخی باشگاه‌ها مانند دیگر اماکن تعطیل شدند و، اما برخی مدیران و مسئولان باشگاه‌های ورزشی برخلاف قانون و دستور ابلاغ شده پشت در‌های بسته مشغول به فعالیت هستند.

دارسی بیان داشت: با برخی از این افراد که صحبت کردم کرونا را به شوخی می‌گرفتند! و حال یک سوال آیا کرونایی که به سرعت در حال گسترش است با کسی شوخی دارد.

فعال رسانه اندیمشک تصریح کرد: راهی جز بسته شدن تمامی باشگاه‌ها نیست؛ اما برخی دلیل باز بودن و فعالیت خود را کسب درآمد برای دادن کرایه، اجاره خوانده اند همچنین فعالیت باشگاه‌ها علاوه بر آسیب و خطر جانی برای ورزشکاران، دامن گیر یک شهر می‌شود و قطعا این مسئله دیگر راهی برای پشیمانی و برگشت نخواهد داشت.

او گفت: لازم است مسئولان مربوطه ضمن بازرسی‌های روزانه با باشگاه‌های ورزشی متخلف به صورت جدی برخورد و آن‌ها را پلمپ کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.