اجرای طرح ویژه پلیس برای جلوگیری از ورود خودروها به داخل آرامستان‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اجرای طرح ویژه این پلیس برای جلوگیری از ورود خودروها به داخل آرامستان‌ها در جمعه غریبان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله شیری" رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : جلوگیری از ورود خودرو به داخل آرامستان‌ها به منظور پیشگیری از شیوع کرونا انجام می‌شود.

او با بیان اینکه فردا (پنجشنبه - ۲۲ اسفند) به جمعه غریبان معروف است، گفت: بر اساس تصمیم مسوُولان ارشد استان، از ورود و تردد هرگونه خودرو در داخل آرامستان‌ها جلوگیری می‌شود.

 شیری گفت: این ممنوعیت تردد خودروها تنها منحصر به باغ فردوس کرمانشاه نبوده و در کل آرامستان‌های سطح استان اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: حتی در صورت نیاز ممکن است در برخی خیابان‌های منتهی به باغ فردوس کرمانشاه از جمله بخشی از بزرگراه امام (ره)، بلوار کیهانشهر و بلوار شهید امجدیان محدودیت ترافیکی اعمال شود.

او با تاکید بر اینکه ممنوعیت ورود خودرو به آرامستان‌ها از ابتدای صبح فردا اعمال می‌شود، از شهروندان خواست تا از مراجعه و اصرار برای ورود به بهانه همراه داشتن فرد مسن و یا کودک شیرخوار و خردسال خودداری کنند.

شیری به شهروندان گفت: برای حفظ سلامتی خود و دیگران و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از حضور در چنین مراکزی که دارای ازدحام جمعیت است، خودداری کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار