زالی مطرح کرد؛

اسکناس، منبع مهمی برای انتقال ویروس کرونا

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران گفت: احتمال انتقال بیماری در شعب بانکی وجود دارد بنابراین تا حد امکان از مراجعه حضوری به بانک‌ها پرهیز کنید.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران با اشاره به احتمال انتقال بیماری در شعب بانکی از شهروندان درخواست کرد تا حد امکان از مراجعه حضوری به بانک‌ها بپرهیزند.

زالی افزود: یکی از نقاطی که در بازدید‌های میدانی باعث ایجاد موجی از نگرانی در کارشناسان بهداشتی و درمانی شده است، حضور متراکم و تردد فراوان شهروندان در شعب بانک هاست.

او ادامه داد: از مردم تقاضا می‌کنم تا حد امکان کار‌های بانکی خود را طریق سیستم بانکداری الکترونیک انجام دهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
من کارمند بانک هستم به جرائت میتونم بگم هشتاد درصد مردم رعایت موارد بهداشتی را نمیکنند، تذکر هم که داده میشه شاکی میشن ، مردم تورا به خدا محیط بانکها فوق العاده خطرناک است چون ما نهایتا روزی دوبار بتونیم بانک را سم پاشی و ضد عفونی کنینم، صندلیها ، پشت گیشه ها ، دستگاه نوبت دهی ، اسکناسها، خودکارها ، و خیلی جاهای دیگه محل های پر خطرند .
عزیزان چرا فرزندان خردسالتان را به بانک میاورید ، پدر و مادر سالمند شما را به خدا بانک نیاین من به عنوان خدمتگذار شما التماس مینکنم رعایت کنید به خاطر سلامتی خودتان.
آخرین اخبار