گفتگوی تلفنی رئیس مجلس و استاندار گیلان

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با ارسلان زارع استاندار گیلان ، پیگیر نیازهای استانی برای مقابله با بیماری کرونا در سطح ملی شد.

گفتگوی تلفنی رئیس مجلس و استاندار گیلانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با استاندار گیلان ضمن بررسی آخرین تحولات مربوط به بیماری کرونا، نیاز‌ها، مشکلات و اقدامات مقابله‌ای انجام شده در این استان بر پیگیری برخی اقدامات و نیاز‌ها در سطح ملی، ادامه جلب کمک از همه بخش‌ها و استفاده از ظرفیت خیرین برای کمک به مبتلایان و تجهیز بیمارستان‌ها و نقاهتگاه‌ها تاکید کرد.

علی لاریجانی با اشاره به پیگیری‌هایی که قبلا صورت گرفته و منابع مالی اختصاص یافته از سوی سازمان برنامه و بودجه به مقابله با بحران کرونا افزود: برخی اقدامات باید در سطح ملی صورت گیرد که پیگیری و اجرای سریع آن‌ها ضرورت دارد.

ارسلان زارع استاندار گیلان نیز در این گفتگو، آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا، مبتلایان به این بیماری و اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای انجام شده را به رئیس مجلس شورای اسلامی گزارش داد و نیاز‌های مقابله با کرونا و درمان سریع مبتلایان بازگو کرد.

انتهای پیام/عط

برچسب ها: مجلس ، کرونا ویروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.