مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

۵۰۰ سبد بهداشتی بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

محمدخانی گفت: ۵۰۰ سبد بهداشتی شامل محصولات شوینده و پاک کننده بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در حاشیه توزیع اقلام اساسی موردنیاز برای پیشگیری از ویروس کرونا بین نیازمندان، گفت: توزیع ۵۰۰ سبد بهداشتی در میان مددجویان با همکاری یک شرکت بخش خصوصی بین مددجویان و نیازمندان سراسر استان یکی از اقدامات صورت گرفته در مجموعه هلال احمر است.

او با بیان اینکه این سبد‌ها شامل مایع دستشویی، مایع سفیدکننده، مایع ظرف‌شویی و پودر رخت شویی به صورت رایگان بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: ارزش هر یک این سبد‌های بهداشتی ۱۵۰ میلیون ریال است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به هماهنگی خوبی که بین خیران و اعضای جمعیت برای مقابله با کرونا به خصوص در بین اقشار آسیب پذیر جامعه صورت گرفته است، ابراز کرد: هلال احمر برای استفاده از ظرفیت مشارکت مردمی در مقابله با کرونا اجرای طرح دست یار را در دستورکار دارد.

محمدخانی گفت: این طرح به منظور تأمین وسایل حفاظت فردی شامل ماسک، مایع ضدعفونی، دستکش و غیره برای خانواده‌های کم‌بضاعت با شعار شستن دست‌های خودمان کافی نیست اگر دیگران نتوانند دست‌هایشان را بشویند و همکاری مردم برای مقابله با کرونا، اجرا می‌شود.

او افزود: خیران می‌توانند برای مشارکت در این طرح وجوه نقدی خود را به حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر در نزد تمام بانک‌ها واریز یا با کد دستوری #۱۱۲* در این خصوص اقدام کنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.