تردد در مسیر قدیم پل زال به اندیمشک ممنوع شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ممنوعیت تردد در مسیر قدیم پل زال به اندیمشک با تصمیم شورای تامین اندیمشک خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به مسدود شدن مسیر قدیم پل زال به اندیمشک تا اطلاع ثانوی گفت: این اقدام در پی تصمیم امروز شورای تامین شهرستان اندیمشک برای جلوگیری از ورود مسافران صورت گرفت.

او با اشاره به اینکه تا ساعاتی دیگر خبر مسدود شدن این مسیر به صورت سراسری اعلام خواهد شد، افزود: شورای تامین شهرستان اندیمشک با هدف جلوگیری از ورود احتمالی افراد مبتلا به ویروس کرونا به استان و شهرستان چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است.

بهرامی نیا بیان داشت: با مسدود شدن این مسیر، کنترل ورود و خروج مسافران از آزاد راه اندیمشک با شرایط بهتری انجام می‌شود.

عضو شورای ترافیک استان خوزستان با تاکید بر اینکه مسیر آزاد راه اندیمشک همچنان باز است، اظهار کرد: در حال حاضر تنها مسیر ورودی و خروجی از استان که مسدود شده است، جاده قدیم پل زال- اندیمشک برای تردد‌های خودرو‌ها فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی دال بر مسدود شدن دیگر مسیر‌های ورودی و یا خروجی به استان اتخاذ شده، گفت: در این رابطه هنوز مصوبه‌ای از شورای تامین ابلاغ نشده و انجام چنین اقدامی به تصمیم این شورا بستگی دارد.

او تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، اختیارات مربوط به انجام محدودیت‌ها و اعمال کنترل‌های جاده‌ای به استانداران تفویض شده است.

غلامعباس بهرامی‌نیا همچنین از هموطنان خواست به جز موارد ضروری از سفر به استان خوزستان خودداری کنند.

او ادامه داد: این درحالی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا هیچگونه تمهیداتی برای میزبانی و استقبال از مسافران نوروزی در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.