در یک ماه گذشته ؛

ثبت ۹۸۰ مزاحمت تلفنی در سامانه آتش نشانی

رئیس سازمان آتش نشانی کرج گفت: در یک ماه گذشته روزانه ٩٨٠ تماس به صورت مزاحمت های تلفنی با آتش نشانی کرج گرفته شده است.

محمد یساولی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: طی یک ماه گذشته روزانه ٩٨٠ تماس به صورت مزاحمت های تلفنی با آتش نشانی برقرار شده است.

یساولی  با اشاره  به حساسیت شغل آتش نشانی افزود:  با هر تماسی آژیر حرکت ماشین و آتش‌ نشانان به صدا در می‌ آید و نیروها برای اعزام آماده می شوند.

او گفت:  متاسفانه برخی از افراد با بی توجهی به این امر با برقراری  تماس با سامانه آتش نشانی مزاحمت ایجاد میکنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرج با بیان اینکه طی یک ماه گذشته ٢١٨ مورد حریق، ٣۵٢ امداد و نجات و ٢١٨ احتیاط از طریق حوادث گزارش شده است افزود : در یک ماه گذشته میانگین ۴۵ مورد مشاوره مثل چک دودکش و ٢٣٢ مورد تماس خارج از محدوده کرج بوده است.

یساولی با اشاره به این که آتش نشانان کرج در یک ماه گذشته جان ٢۶٠ نفر را نجات داده اند، افزود: متاسفانه در این گزارش‌ ها  ١١نفر فوتی و ٢٣ نفر نیز مصدوم داشته ایم.

انتهای پیام / ر. م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۲:۲۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
واقعا جای تاسف داره !! به نظرم بهترین راه حل اینه که هرآتش نشانی یه پهباد داشته باشن که وقتی کسی برای جائی اعلام حریق میکنه .. پهباد فوری به محل بره و یه گشت زنی بکنه(بصورت آنلاین با مرکز) اینطوری از صحت آتش سوزی اطمینان پیدا میکنن .. حتی همزمان هم که خودروهای آتش نشانی حرکت کنند پهباد زمان رسیدنش به محل دهها برابر بیشتر از خودروهاست .. و اگه مزاحمتی بود دیگه نیاز نیست خودروها تا محل برن و میتونن از وسط راه برگردن (اگه حرکت کرده باشن "چون همیشه آماده ابشن فوری حرکت میکنن)!!
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۲:۲۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
واقعا جای تاسف داره !!