آرامستان‌های سراسر استان ایلام در پنجشنبه و جمعه آخر سال مسدود می‌شوند

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: جهت پیشگیری از اپیدمی ویروس کرونا آرامستان‌های سراسر استان امروز و فردا مسدود می‌شود.

جهت پیشگیری از اپیدمی ویروس کرونا آرامستان‌های سراسر استان ایلام در پنجشنبه و جمعه آخر سال مسدود می‌شوند

همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت:در اجرای دستور دادستان مرکز استان و در راستای تمهیدات بعمل آمده در خصوص مبارزه با ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت شهروندان آرامستان‌های سراسر استان در روز پنجشنبه و جمعه آخر سال مسدود می‌شوند.

او افزود:با توجه به شیوع بیماری کرونا و سرعت انتشار آن در محیط‌های جمعی و در راستای توصیه‌های موکد و پیشگیرانه مسئولان حوزه بهداشت و درمان و اهمیت موضوع جهت جلوگیری از انتقال این نوع ویروس، از کلیه رانندگان عزیز تقاضا داریم از تردد‌های غیر ضرور در جاده‌ها خودداری کنند.

او همچنین یادآور شد: توقف خودرو‌های میوه فروش و خرده فروشان در کنار جاده‌ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر مقررات با آن‌ها رفتار می‌شود.

همتی زاده گفت: خودرو‌های بومی که قصد تردد به داخل استان را دارند در ورودی شهر‌ها توسط کارکنان بهداشت و درمان با همکاری پلیس راه از آن‌ها تست تشخیص کرونا بعمل آمده و درصورت مثبت بودن تست تحویل مراکز درمانی می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح تا کنون تعداد ۹ هزار و ۸۴۳ نفر مورد تست کرونا قرار گرفتند که تا کنون ۲مورد مثبت در شهرستان آبدانان بر اساس گزارشات مراکز درمانی این شهرستان مشاهده شده است.

همتی زاده گفت: از کلیه مردم عزیز بخصوص رانندگان تقاضا داریم از مسافرت‌ها و تردد‌های غیر ضرور در سطح شهر‌ها و جاده‌های برون شهری خودداری کرده تا زنجیره ابتلا شیوع بیماری با جلوگیری از ترددغیر ضرور و معاشرت‌ها شکسته شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.