نمایشگاه E3 رسما لغو شد

مسئولین برگزاری رویداد E3 طی بیانیه‌ای ضمن عذرخواهی از مراجعین، لغو شدن نمایشگاه خود را به طور رسمی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار گزارش‌های مختلف مبنی بر احتمال لغو شدن نمایشگاه E3، این گردهمایی مشهور سرانجام به صورت رسمی لغو شد. مدیران و برنامه‌ریزان این نمایشگاه طی بیانیه خود اظهار کردند که این تصمیم سخت پس از مشورت با شرکت‌کنندگان و اعضای مختلف درباره اهمیت سلامتی مخاطبین و مراجعه‌کنندگان نهایی شد.

همانطور که انتظار می‌رفت باری دیگر ویروس کرونا توانست تا جلوی برگزاری یک نمایشگاه دیگر را بگیرد. این اعضا در ادامه تاکید کردند که حفظ سلامت طرفداران، کارکنان، غرفه‌داران و شرکای قدیمی از اهمیت بسیار بالاتری برای آن‌ها برخوردار است.

بیانیه لغو شدن نمایشگاه E3

طی بیانیه منتشر شده مدیران این نمایشگاه اعلام کردند: " با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش نگرانی‌ها در این باره، ما این طور احساس کردیم که بهترین راه در حال حاضر کنترل و جلوگیری از گسترش آن در جهان است. ما واقعا از شرایط پیش آمده اندوهگین هستیم و امیدوار بودیم بتوانیم طرفداران و مخاطبین را راضی نگه داریم. اما این مسئله مشخص است که تصمیم گرفته شده نفع همه را در خود جای می‌دهد". لازم به ذکر است که تمامی مبلغ پرداخت شده از سوی کاربران و غرفه‌داران به آن‌ها باز خواهد گشت. در ادامه مسئولین این نمایشگاه اعلام کردند که آن‌ها در حال بررسی گزینه‌های موجود هستند تا برنامه خود را به صورت یک مراسم آنلاین در اختیار طرفداران قرار دهند و همچنین فرصت معرفی عناوین مختلف را برای شرکت‌های مراجعه کننده فراهم سازند.

نمایشگاه E3 رسما لغو شد

نکته جالب آنجاست که مدیران E3 طی صحبت‌های خود گفتند:" رویداد E3 سال ۲۰۲۱ یک گردهمایی دوباره خواهد بود که باری دیگر تمامی طرفداران و شرکت‌ها را پیش هم جمع می‌کند تا همه در آنجا صنعت جهانی بازی‌سازی را جشن بگیریم". تاثیرات لغو شدن این رویداد می‌تواند برای E3 عجیب باشد. این نمایشگاه مدتی است از حضور شرکت سونی بهره‌ای نمی‌برد و امکان دارد این عدم علاقه به شرکت در چنین رویدادی به دیگر شرکت‌ها نیز سرایت کند. شرکت‌هایی مانند مایکروسافت، یوبیسافت و بتسدا نیز ناچارند از تصمیم گرفته شده پیروی کنند و عناوین خود را به صورت مجازی معرفی کنند و یا منتظر بمانند تا مسئولین E3 رویداد آنلان خود را در آن طور که لازم است برقرار کنند.


بیشتر بخوانید: احتمال لغو نمایشگاه E3 امسال به علت شیوع کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار