مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

کرونا، تردد‌های جاده‌ای قزوین را کاهش داد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با توجه به شیوع کرونا میزان تردد‌های جاده‌ای استان ۲۷ درصد کاهش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و افزایش خطر ابتلا به آن در سفر، از ابتدای اسفندماه تاکنون ۱۰میلیون و ۴۸۲ هزار و ۷۹۶ تردد در راه‌های ارتباطی استان ثبت شده  که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۷ درصد کاهش یافته است.

او اضافه کرد: این کاهش در حالی است که قزوین با قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب مسیر ارتباطی بیش از ۱۲ استان کشور است.

حق لطفی تاکید کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدامات مختلفی نیز در پایانه‌های استان از جمله ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها، سمپاشی پایانه‌ها و غربالگری مسافران ورودی به طور مستمر در حال انجام است.

به گفته او، در همین زمینه، پیش فروش بلیت سفر‌های نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومی که از ۱۲ اسفندماه آغاز شده بود نیز منتفی شده است.

حق لطفی از شهروندان استان خواست تا با توجه به وضعیت حساس کشور به لحاظ شیوع ویروس کرونا، این بیماری را جدی بگیرند و از انجام سفر‌های غیرضروری در هفته‌های آینده و ایام نوروز نیز پرهیز کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.