قاب غیررسمی طراحی پورشه P40 فاش شد

به تازگی قاب غیررسمی از طراحی پورشه گوشی P40 فاش شده است که اطلاعات تازه‌ای از آن را فاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی از سال ۲۰۱۶ در حال کار بر روی طراحی پورشه در محصولات خود است و بدین شکل هر سال حداقل یک نسخه محدود از این طراحی را برای خریداران خاص خود آماده می‌کند. عموما این طراحی خاص برای سری P یا Mate در نظر گرفته می‌شود. امسال نیز حتی با وجود این که هوآوی با یک شرکت خودروسازی لاکچری چینی همکاری می‌کند، هیچ تغییری در رویه صورت نگرفته است.

شباهت طراحی‌های پورشه محصولات شرکت هوآوی

اگر به همه طراحی‌های پورشه ساخته شده برای دستگاه‌های مخلتف هوآوی ساخته شده است توجه کنیم، متوجه یک شباهت جالب می‌شویم. یک خط عمودی در همه آن‌ها وجود دارد که دقیقا پشت دستگاه در وسط قاب قرار دارد. می‌توان این خط را به نوعی سمبل طراحی پورشه این شرکت دانست. حتی در گوشی‌های Mate 9 PD و Mate RS PD که در طراحی اصلی هیچ خطی وجود ندارد نیز، می‌توان وجود آن را حس کرد.قاب غیررسمی طراحی پورشه P40 فاش شد

تصاویر غیررسمی قاب با طراحی پورشه P40

همه این مطالب گفته تا به شما بگوییم احتمالا در قاب P40 که در دسته Porsche Design طراحی شده، احتمالا خبری از این خط نخواهد بود. در واقع می‌توان گفت احتمالا این قاب شبیه تصاویری باشد که در ادامه برای شما به نمایش گذاشته‌ایم. تقارن زیبا از بین رفته است. توجه داشته باشید که این یک قاب رسمی نیست، اما با وجود اینکه مواد و کیفیت ساخت رسمی ممکن است تغییر کند، دوربین اینگونه نخواهد بود.

قاب غیررسمی طراحی پورشه P40 فاش شد


بیشتر بخوانید: پیش بینی ناسا از برخورد یک شهاب سنگ به زمین 


    قاب غیررسمی طراحی پورشه P40 فاش شد

به نظر می‌رسد هوآوی نتوانسته است مانند Mate RS (که در واقع مبتنی بر P20 Pro است) از آن مدل دوربین استفاده کند. دوربین‌های پریسکوپی فضای بیشتری نسبت به ماژول‌های دوربین معمولی می‌گیرند و حرکت آن‌ها را سخت‌تر می‌کند. با این وجود، بهبود بسیار خوب قابلیت‌هایی مانند زوم کردن، قربانی شدن زیبایی این بخش را توجیه می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار