سپاه و بسیج برای مقابله با کرونا به میدان آمدند

تفاهم نامه بین دانشگاه علوم پزشکی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت حیدریه به منظور مقابله با کرونا امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعیدرضا قنبری زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: نیروی مردمی بسیج همواره و در همه بحران‌ها یاری گر مردم بوده است.
 
او تصریح کرد: در این برهه از زمان، که خطرات ناشی از این بیماری، جان هموطنان ما را تهدید می کند این نیروی ارزشی به یاری دانشگاه علوم پزشکی آمده است و امیدواریم در قالب همکاری مشترک گام‌های بلندی در کنترل و مهار این بیماری در منطقه برداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: طرفین در قالب این تفاهم نامه تمام ظرفیت خود را به کار خواهند بست، اما مردم نیز باید در این مسیر ما را همراهی کنند تا بتوانیم هرچه سریعتر به اهدافمان در کنترل و جلوگیری از گسترش این ویروس دست یابیم.
 

همراهی سپاه با تمام قوا

سرهنگ علی نیک یاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت حیدریه نیز ضمن قدردانی از زحمات تمامی مدافعان سلامت در حوزه‌های بهداشت درمان و آموزش گفت: با تمام توان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه را همراهی خواهیم کرد تا بتواند بر این بیماری غلبه کند.
 
او همچنین با اشاره به ظرفیت‌های موجود در ناحیه بسیج سپاه تربت حیدریه تصریح کرد: به امید خداوند متعال و همکاری‌های دوجانبه و همراهی مردم کرونا را شکست خواهیم داد.

شایان  ذکر است در این تفاهم نامه مقرر شد، آموزش نیروی انسانی بسیج، همکاری در کنترل و نظارت فضای مجازی، همکاری در تشکیل تیم‌های نظارتی و غربالگری،  بهره گیری از ظرفیت لجستیک بسیج و نیز بهره گیری از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت بسیج به انجام رسد.

انتهای پیام// ا.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار