برنامه ریزی برای ایجاد مکان قرنطینه در بندر ماهشهر

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا ویروس بندر ماهشهر گفت: مقرر شد مکانی از سوی شرکت پتروشیمی فن آوران در اختیار حوزه سلامت قرار برای کار قرنطینه افراد مشکوک قرار گیرد.

شنبدی دبیر و سخنگوی ستاد مقابله با کرونا ویروس بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بحمدالله با حمایت‌های فرماندار  و سایر دستگاه‌ها توانستیم به خوبی وظایف محوله را به نحو احسن انجام نمائیم که امیدواریم این رویه همچنان ادامه داشته باشد.

او افزود: از سایر پزشکان و پرستاران شهرستان در حوزه بهداشت درمان صنعت نفت، تامین اجتماعی و بخش خصوصی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در تلاش بی وقفه بوده و همچنین از پشتیبانی‌های صنایع پتروشیمی منطقه در خصوص مقابله با ویروس کرونا تقدیر نموده و خواستار مشارکت بیش از پیش آن‌ها در این زمینه هستم.

 شنبدی بیان داشت: مجموعه شهرداری‌ها و همچنین از منطقه سوم نیروی دریایی سپاه و نیرو‌های بسیجی قرارگاه پدافند زیستی فعالیت‌های شایانی در سطح شهرستان در زمینه ایزوله و گند زدایی کردن سطح شهر انجام نموده که از این زحمات تشکر می‌نمایم، ضمن آنکه مقرر گردیده پدافند هوایی و نیروی هوایی امیدیه نیز همکاری‌های لازم را در خصوص ارائه خدمات پشتیبانی و لجستیکی انجام دهند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا ویروس بندر ماهشهر تصریح کرد: همچنین مقرر شد مکانی از سوی شرکت پتروشیمی فن آوران در اختیار حوزه سلامت قرار گیرد تا در جهت قرنطینه افراد پس از درمان و ترخیص و همچنین افراد مشکوک به ویروس کرونا که به شهرستان وارد می‌شوند را به این محل ارجاع نمایند تا تحت کنترل قرار گیرند.

این مقام مسئول اظهار داشت: توصیه بنده به شهروندان عزیز این است که در دو هفته آینده حدالامکان از منزل خارج نشده و خود مراقبتی را انجام نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.