قلیانسرا‌ها برای مهار کرونا پلمپ شدند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: ۲۸ قلیان سرا متخلف در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مهاباد پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور فعالیت همه امکان عمومی ازجمله قلیانسرا‌ها ممنوع شده است.

او با بیان اینکه تذکرات لازم به صنوف برای تعطیل کردن فعالیتشان از سوی بازرسان اصناف داده‌شده است، افزود: ۲۸ قلیانسرا که بعد از دریافت تذکر همچنان مشغول به فعالیت بودند از سوی گشت‌های مشترک با حضور بازرسان اصناف، بهداشت محیط و اماکن عمومی پلمپ شدند.

جهین از ممنوعیت فعالیت برخی از واحد‌های صنفی بر اساس اطلاعیه ستاد مبارزه با ویروس کرونا خبر داد و اضافه کرد: تمامی واحد‌های آرایشگاهی زنانه و مردانه، مراکز بازی‌های رایانه ای، قهوه‌خانه‌ها و قلیان سرا‌های این شهرستان به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت:در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گران‌فروشی یا احتکار می‌توانید با شماره ۱۲۴ و ۴۲۴۴۹۹۷۴ تماس بگیرید.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.