آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر برگزار نمی‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از لغو آئین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر برگزار نمی‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالله نجفی،مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر بیان کرد: تلاش مستمر اصحاب رسانه استان بوشهر در مسیر اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و همراهی نزدیک با مسئولان امر طی روز‌های اخیر یکی از عوامل اصلی وضعیت بوشهر در مقابله با ویروس کرونا بوده است.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از افراد هنوز به خوبی به توصیه‌های بهداشتی در این زمینه توجه ندارند، انتظار می‌رود اصحاب رسانه با تلاش مستمر زمینه را برای آگاه‌سازی آحاد جامعه بیش از پیش فراهم سازد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به برگزاری نشدن هرگونه تجمع برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، آئین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر لغو شده است.

نجفی افزود: آخرین مهلت دریافت آثار پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر روز ۱۲ بهمن ماه عنوان شده بود که آثار فراوانی از اصحاب رسانه استان دریافت شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، اسفندماه برای آئین پایانی این جشنواره استانی انتخاب شده بود که به دلیل امکان شیوع ویروس کرنا این آئین در سال آینده برگزار خواهد شد.

نجفی با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌های در مبارزه با ویروس کرونا، یادآور شد: اطلاع رسانی به موقع و دقیق، آگاهی بخشی در حوزه سلامت فردی و عمومی و پاسخ به شایعات و اخبار جعلی از عمده فعالیت‌های اصحاب رسانه در هفته‌های اخیر است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.