خبر واریز یارانه میلیونی برای طلاب شایعه است

نهاد خبری حوزه علمیه در اطلاعیه‌ای انتشار عکس نوشته‌"واریز یارانه ۵ میلیون تومانی ویژه طلاب قم"را با لوگوی این خبرگزاری جعلی خواند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، نهاد خبری رسمی حوزه علمیه با انتشار اطلاعیه‌ای انتشار عکس نوشته‌ای منتسب به این خبرگزاری که در آن از ادعایی مبنی بر «واریز یارانه ۵ میلیون تومانی ویژه طلاب قم» شده است را جعلی و چنین خبری را از اساس کذب اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: عکس نوشته‌ای با لوگوی خبرگزاری حوزه منتشر شده که کذب محض است و خناسان با استفاده از لوگوی رسانه رسمی حوزه‌های علمیه به دنبال نشر این اکاذیب می‌باشند.

در این عکس نوشته جعلی، به نقل از آیت الله اعرافی ادعا شده بود: یارانه ۵ میلیون تومانی ویژه روحانیون و طلاب شهر قم بخاطر شیوع کرونا و بیکاری این قشر واریز شد.

خبر واریز یارانه میلیونی برای طلاب شایعه است

این نهاد خبری تاکید کرده است: در پایین این عکس نوشته نیز از لوگوی رسانه رسمی حوزه‌های علمیه استفاده شده تا به گمان خود، واقعیت این مطلب را به مخاطب دیکته کنند؛ در حالی که نه محتوای این عکس نوشته درست است؛ نه خبرگزاری حوزه چنین عکس نوشته‌ای را تولید کرده است.

در ادامه آمده است: واقعیت مطلب اینجاست که هنوز بخشی از شهریه طلاب هم پرداخت نشده و خانواده‌های آن‌ها در سختی کامل زندگی می‌کنند و استفاده از چنین مطالبی، یک انتقام سیاسی است تا از محبوبیت طلاب و فضلا که این روز‌ها حضور فعالی در بیمارستان‌ها داشته و به عنوان همراه بیمار به بیماران کرونایی کمک می‌کنند، بکاهند.

اطلاعیه حاکی است: این روز‌ها نشر اکاذیب، یکی از راه‌های خناسان برای قم هراسی و روحانیت هراسی در بین مردم بوده و با استفاده از چنین کار‌هایی می‌خواهند وجهه طلاب، روحانیت و حوزه‌های علمیه را زیر سؤال ببرند.

این نهاد خبری تاکید کرده است: باید مراقب بود که یک عکس و تصویر مبنای قضاوت ما قرار نگیرد و از منتشرکنندگان اصلی و بازنشرکنندگان این عکس نوشته از طریق مجاری قانونی شکایت حقوقی به عمل خواهد آمد. 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جاوید
۱۵:۰۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
تنها صنف و اتحادیه در کشور که اگر اعتصاب کنند، آب از آب تکان نمی‌خورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
باید بررسی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
نه تنها شایعه نیست بلکه عین واقعیت است .
برای چی 5000000 تومان بلاعوض به این موجودات مفت خور بی عار و انگل صفت داده اند .
باید عین همین مبلغ به حساب همه ی ملت ایران واریز شود. الکل نیم لیتری را 42000 تومان در داروخانه ها میدهید. ژل کوچک را 30000 تومان . ما از کجا بیاریم بخریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
شما توی خونت نشستی همین ها توی بیمارستان همراه مریض های کرونایی شدن که خونواده هاشون هم ترس رفتن به بیمارستان رو دارند، شما یه ماه برو بیمارستان به کرونایی ها مراقب کن من از جیب خودم 5 میلیون بهت میدم