قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح کرد؛

جولان کرونا در قم/ تخت‌های مراکز درمانی قم پر شده است

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:مردم قم هنوز کرونا را جدی نگرفته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، ابرازه قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ادامه روند صعودی ابتلا به کرونا در این استان گفت: مردم قم هنوز ویروس کرونا را جدی نگرفته و حساسیت‌های لازم را نسبت به این بیماری به خرج نمی‌دهند.

او افزود: تا ساعت ۱۴ دیروز درمجموع ۸۹۷ بیمار کرونایی در سطح ۵ مراکز درمانی در نظر گرفته‌شده قم بستری بودند.

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: همچنین از ۸ صبح دیروز تا ۱۴ بعدازظهر نیز ۷۱ تن بعد از بهبودی کامل از بیمارستان‌های استان مرخص شده‌اند.

ابرازه افزود: این ۷۱ بیمار بهبودیافته به مدت ۱۴ روز در مراکز درمانی قم بستری بودند و تا شکست بیماری کرونا و بهبودی کامل رنج‌های بسیاری را تحمل کرده‌اند.

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: روزانه بین ۷۰ تا ۱۰۰ بیمار بهبودیافته از مراکز درمانی قم مرخص می‌شوند، اما تعداد افراد جدید بستری‌شده و مبتلا همچنان بیش از افراد بهبودیافته است.

او گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی قم تا حد بسیار زیادی تکمیل‌شده است و دیگر تخت‌های خالی چندانی در مراکز درمانی قم وجود ندارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
شده تاحالا درهرخونه ای یه بسته ماسک یادسکش لطف کنی د.فقط حرف میزنیدو ملتو متهم میکنید.مردم قم اکثر قریب به اتفاق فقیرن نه مقامی ونه ثروتی که بایه تلفن وانت بیاد درخونه همه مایحتاج خانواده رو مجانا تقدیم کنن باتعظیم دور بشن
آخرین اخبار