عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران مطرح کرد؛

ایراد فرمانداری به تعدادی از تبصره‌های بودجه سال ۹۹ شهرداری

نژاد بهرام گفت: هیئت تطبیق فرمانداری تهران به تعدادی از تبصره‌های بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران ایراد وارد کرده است.

زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ایراد هئیت تطبیق فرمانداری تهران با موضوع مصوبات بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران گفت: بر اساس گزارش‌های واصله، هیئت تطبیق فرمانداری تهران کلیات بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران را پذیرفته است و کلیات آن را دچار اشکال نمی‌داند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود: هیئت تطبیق فرمانداری تهران ایراد را به چند تبصره وارد دانست و آن را در قالب نامه به شورای شهر تهران ارائه کرد.


بیشتر بخوانید: بررسی لایحه دو فوریتی کمک به مودیان به دلیل شیوع کرونا در شورای شهر تهران 


نژاد بهرام ادامه داد: تبصره‌های مورد ایراد از سوی هیئت تطبیق فرمانداری تهران به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع داده شد و ما در جلسه شورای شهر تهران در این باره تصمیم گیری کردیم که ایراد هیئت تطبیق فرمانداری تهران بر روی ۳ تبصره بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران قبول و و با ۸ ایراد فرمانداری مخالفت شد که شورای شهر تهران بر نظر خود پافشاری کرد.

او تاکید کرد: هیئت تطبیق فرمانداری تهران کلیات بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران را پذیرفته است.

او تاکید کرد: در بخش بوجه سال ۹۹ شهرداری تهران سه بخش منابع، هزینه و تبصره‌ها را مورد بررسی قرار دادیم و آن را تصویب کردیم که ایراد فرمانداری تهران بر روی تعدادی از تبصره‌های مصوب بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار