عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران خبر داد؛

تعطیلی بازار خلازیر با وجود مقاومت دستفروشان

نژاد بهرام گفت: به منظور جلوگیری از شیوه ویروس کرونا بازار دستفروشان خلازیر به طور کامل تعطیل شد.

زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با تأکید بر اینکه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از سوی مدیریت شهری با هرگونه بساط گستری برخورد می شود، گفت: یکی از مراکز بساط گستری که همواره تعداد زیادی از شهروندان نیز به این مرکز مراجعه می‌کردند مرکز فروش اجناس دست دوم خلازیر بود که مدیریت شهری برای جمع آوری این مرکز به طور جدی وارد عمل شد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود: بر اساس اطلاعات و آمار به دست آمده مشخص شد، دستفروشان بازار خلازیر پس از جمع آوری از سوی شهرداری محل بساط گستری خود را به پشت ورزشگاه منتقل کردند و به ادامه فعالیت در این مکان مشغول شدند.


بیشتر بخوانید: تجهیز ۵ هزار دستگاه اتوبوس پایتخت به افشانه‌های ضد عفونی کننده 


نژاد بهرام تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده از سوی شهرداری منطقه ۱۹، با قرار دادن تعدادی بلوک سیمانی (نیوجرسی) محل جدید تجمع دستفروشان بازار خلازیر نیز مسدود شد تا به این شکل از فعالیت غیر قانونی آن‌ها که تجمع شهروندان را در پی دارد، جلوگیری شود.

او تأکید کرد: در شرایط کنونی کشور (شیوع ویروس) تأکید مدیریت شهری به جلوگیری از هرگونه بساط گستری و تجمع شهروندان است تا بتوان از این طریق زنجیر انتقال ویروس کرونا را قطع کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار