کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ملت ما در مسیر درستی حرکت می‌کند

دبیرکل حزب سبز گفت: حضور مردم در مناسبت‌های مختلف همچون نماز جمعه به اقامت رهبر انقلاب و تشییع پیکر سردار سلیمانی نشان داد در مسیر درستی در حال حرکت هستیم.

گام‌هایی اساسی برای رسیدن به گام دوم به صورت جهشیحسین کنعانی‌مقدم دبیرکل حزب سبز در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارزیابی حوادثی که در سال گذشته در کشورمان اتفاق افتاد گفت: به نظرم حوادث اخیر در کشور اتفاقات بزرگی را رغم زد؛ زیرا یوم الله‌هایی که ما پشت سرگذاشتیم در اصل گام‌هایی جهشی در اجرای گام دوم انقلاب بوده است.

او ادامه داد: برای نمونه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گامی عملی و جهشی از سوی آمریکا در نشان دادن خصومتشان با ما بود که البته ما هم انتقام سختی از آمریکایی‌ها گرفتیم و با به چالش انداختن هژمونی آنها در منطقه آن‌ها را در شرایط سختی قرار دادیم.

کنعانی مقدم افزود: علاوه بر این، بحث حضور گسترده مردم در مناسبت‌های مختلف همچون نماز جمعه به اقامت رهبر معظم انقلاب، تشییع پیکر بی‌نظیر سردار سلیمانی و حضور مردم در جشن پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن، نماد‌هایی از ثابت قدمی مردم ایران بود که به وضوح نشان می‌داد در مسیر درستی در حال حرکت هستیم.

او در پایان با ابراز امیدواری از آینده مجلس گفت: اگرچه ممکن است سنگ اندازی‌هایی در این مسیر وجود داشته داشته باشد، اما امیدواریم در مجلس آینده بتوانیم موانع بزرگ موجود را از سر راه برداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار