منتظری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

سطح انتظارات مردم از مجلس یازدهم بالاست/ مجلس آینده مجلس امیدوار کننده‌ای خواهد بود

منتخب مردم در مجلس یازدهم گفت: مجلس آینده مجلس امیدوار کننده‌ای خواهد بود.

غلامرضا منتظری منتخب مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم، در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: اگر به قابلیت‌ها و شایستگی‌های افرادی که به مجلس راه پیدا کرده اند توجه شود، می‌بینیم که بحث توانایی مربوط به سن و سال افراد نیست.

او افزود: در دفاع مقدس کاری که شهید حسین فهمیده کرد را هیچ بزرگسالی نتوانست انجام دهد؛ همینطور کاوه‌ها و باقری‌ها چند سالشان بود؟

منتظری ادامه داد: اگر بر این مبنا حرکت کنیم باید آن زمان هم می‌گفتیم که بسیجی‌ها کم سن و سال هستند و نمی‌توانند به درستی کار را پیش ببرند و نباید اجازه حضور به آن‌ها را می‌دادیم. در این مجلس هم ترکیبی از دو قشر جوان با نشاط و افراد با تجربه را شاهد هستیم.

منتخب مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم گفت: باید از یک جایی کار را شروع کرده و به جوانان اعتماد کنیم و به آن‌ها فرصت دهیم تا کادرسازی کنند و بتوانند تجربیات و تخصص خود را نشان دهند.

او تصریح کرد: اگر جایی نیاز باشد، تیم‌های تخصصی و مرکز پژوهش‌های مجلس به کمک نمایندگان خواهند آمد و تجربیات و علم لازم را در اختیار مجلس قرار خواهند داد. باید اجزای مختلف در کنار هم قرار بگیرند تا شاهد یک رویش در مجلس یازدهم باشیم.

منتظری در ادامه گفت: مجلس آینده مجلس امیدوار کننده‌ای خواهد بود به شرطی که افراد، اسباب پراکنده شدن نیرو‌های یک دل و متحد را فراهم نکنند.

منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا در پایان گفت: سطح انتظارات مردم نسبت به این دوره از مجلس و دولت آینده بسیار بالاست و باید حواسمان باشد مجلس به حاشیه نرود و حرکت خود را در مسیر درست آغاز کند و در این مسیر حرکت کند که این اتفاق نیازمند یک مدیریت جهادی در هیأت رئیسه مجلس است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
چرا امیدوار کنندست ؟ تقریبا همه اعضا که در مجلس دهم هم بودن اگه میخواستن کاری کنن چرا اون موقع نکردن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
اصل توجه مجلس دروهله اول وضع قوانینی درجهت عدالت اجتماعی درهمه سطوح وهمه زمینه ها باید باشد حقوقهای نجومی رانت همسان سازی حقوق بازنشستگان قاچاق کالا وارز و.....
آخرین اخبار