رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم مطرح کرد؛

غیرحضوری شدن خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان قم

مقومی گفت: تمام خدمات سازمان نظام مهندسی قم تا اطلاع ثانوی فقط به صورت غیرحضوری انجام می شود.

غیرحضوری شدن خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، امین مقومی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم گفت: تا اطلاع ثانوی به منظور کاهش حجم مراجعات مردمی و تردد‌های شهری و در راستای جلوگیری از اشاعه ویروس کرونا در شرایط فعلی استان، خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برای تسهیل هر چه بهتر دریافت خدمات مهندسی از سوی متقاضیان، به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

به گفته او شهروندان در این شیوه نیازی به مراجعه حضوری ندارند و از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه الی ۱۳ و ۳۰ دقیقه تنها با ارسال کلمه «خدمات» به سامانه ۳۰۰۰۲۵۶۲ می‌توانند در نوبت رسیدگی به کار خود قرار گیرند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم عنوان کرد: نام کاربری و رمز عبور به همراه آدرس اینترنتی سامانه برای متقاضی به صورت پیامک ارسال می‌شود که در این مرحله فرد می‌بایست با ورود به سامانه، درخواست خود را ثبت کند.

او افزود: در این مرحله درخواست به واحد مربوطه ارسال می‌شود و پس از بررسی در صورت نیاز به مدارک لازم، با متقاضی جهت بارگذاری در همان سامانه تماس گرفته می‌شود.

مقومی بیان داشت: مراجعان در صورتی که از طریق پیامک موفق به دریافت نام کاربری و رمز عبور نشدید با شماره ۳۲۹۱۹۲۸۴ الی ۶ داخلی ۲۰۰ واحد فناوری اطلاعات سازمان تماس بگیرند و ارسال نام کاربری و رمز عبور بر اساس اولویت زمان ثبت نام می‌باشد. ‎

او همچنین ابراز داشت: پیرو تصویب شورای اسلامی شهر قم بابت تأخیر در اجرای تعرفه عوارض و بهای خدمات سال آینده تا ۱۵ اردیبهشت سال ۹۹، به منظور کاهش میزان مراجعه در شرایط فعلی به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، تعرفه خدمات مهندسی نیز تا ۱۵ اردیبهشت سال ۹۹ تغییری نخواهد داشت.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.