در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اماکن پر تردد 3 نوبت در شبانه روز ضدعفونی می شوند

فیاض گفت: دستگاه‌های atm بازار میوه و تره بار و ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی که اماکن پرتردد هستند روزانه سه نوبت ضدعفونی می‌شوند

ابتلای 4 نفر از پرسنل شهرداری منطقه 4 به کرونا/ 3 نوبت گندزدایی در شبانه روزمحمد علی فیاض جانشین شهردار منطقه ۴ در ستاد مدیریت بحران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اقداماتی که در مورد مقابله با کرونا صورت گرفته گفت: در طول شبانه روز در حال ضدعفونی منطقه هستیم و از همه امکانات خدمات شهری و آتش نشانی برای این کار استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های atm بازار میوه و تره بار و ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی که اماکن پرتردد هستند روزانه سه نوبت ضدعفونی می‌شوند، اظهار کرد: اداره سلامت منطقه در ورودی ساختمان‌های اداری تب افرادی که وارد ساختمان می شوند را مورد سنجش قرار می‌دهد و اگر موردی باشد آن را به مراکز درمانی معرفی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: تهران تعطیل و قرنطینه نمی‌شود


فیاض خاطرنشان کرد: از بین پرسنل ما افرادی که تب بالا داشته اند، ۴ نفر تست کرونایشان مثبت بوده و اکنون در حال درمان هستند.

وی با بیان اینکه نتیجه تست مثبت این چهار نفر هفته گذشته مشخص شد، گفت: به محض مشخص شدن تست کرونای این افراد دیگر همکاران نیز آزمایش دادند و صندلی‌های آن‌ها را ضدعفونی کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار