جندقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازی‌های رایانه‌ای جدید نهاجا در حال ساخت هستند

مدیر مرکز تولید محتوای نهاجا گفت: بازی‌های جدید در مرحله تولید قرار دارند که بیشتر آن‌ها در ژانرهوایی هستند.

بازی‌های رایانه‌ای جدید نهاجا در حال ساخت هستندجندقی مدیر مرکز تولید محتوای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره طراحی و تولید بازی موبایلی سرباز قهرمان در نیروی هوایی ارتش گفت: بازی اندروید سرباز قهرمان محصولی مشترک بین نیروی هوایی ارتش و سازمان وظیفه عمومی ناجاست که با تخصص پرسنل و سربازان وظیفه نیروی هوایی ارتش از شهریور ماه سال ۹۸ به مدت پنج ماه ساخته شده است.

او ادامه داد: ماموریت‌های مختلفی که یک سرباز می تواند در حین خدمت با آن مواجه شود را در این بازی طراحی کرده ایم و آن را تحت عنوان مراحل مختلف بازی استفاده کردیم.

مدیر مرکز تولید محتوای نهاجا افزود: طبق برنامه ریزی‌ها قرار است این بازی در به روز رسانی‌های بعدی ارتقا یابد که در این مسیر باز هم از سربازان وظیفه و نخبه استفاده خواهیم کرد.

جندقی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به تعداد مخاطب در کشور پلتفرم تولیدی ما اندروید است، ولی در آینده برنامه‌ای برای ورود به پلتفرم آی او اس داریم.

او درباره آینده بازی سازی در نهاجا گفت: بازی‌های جدید در مرحله تولید قرار دارند که بیشتر آن‌ها در ژانرهوایی هستند و قرار است ماموریت‌ها و عملیات‌های نیروی هوایی ارتش در سال‌های گذشته و به ویژه دوران دفاع مقدس در قالب مراحل مختلف به بازیکنان ارائه شود.

مدیر مرکز تولید محتوای نهاجا در پایان اظهار کرد: با توجه به ژانر و کیفیت بازی‌ها در بازخور‌های مخاطبان رضایت خوبی مشاهده شد. در محصولات آمار دانلود و نصب متفاوت است، اما در حوزه بازی‌ها تا سیصد هزار دریافت هم داشته ایم که با توجه به تجارب قبلی امیدواریم این آمار افزایش یابد.

گفتنی است با توجه به اهمیت فعالیت در حوزه‌های مختلف فضای مجازی، نیروی هوایی ارتش در حوزه جنگ نرم و مقابله با عملیات روانی دشمن برنامه‌های متعددی در دست اقدام دارد که عمده این برنامه‌ها برای کارکنان پایور و نیرو‌های وظیفه که در معترض تهدیدات بیشتر دشمنان هستند، انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار