نماینده قم در مجلس مطرح کرد؛

راه اندازی ستاد مردمی کریمه اهل بیت (ع) برای مقابله با ویروس کرونا

زاکانی گفت: ستاد مردمی کریمه اهل بیت علیهم السلام برای مقابله با ویروس کرونا راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی محدودیت‌های موجود در حوزه بهداشت و درمان گفت: اگر تمامی ظرفیت‌های دولت و استان برای حل این مشکل به کارگرفته شود بازهم با برخی محدودیت‌ها مواجه خواهیم بود.

او راه اندازی ستادمردمی برای مقابله با کرونا را در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این ستاد با هدف هم افزایی دولت و ملت برای خدمت گذاری بهتر و بیشتر به مردم فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

زاکانی از بکارگیری ظرفیت نهاد‌های مختلفی همچون سپاه، بسیج، صداوسیما، اوقاف، شورای شهر، شهرداری، حرم مطهر، مسجدجمکران، طلاب جهادی، هیات‌های مذهبی، دانشجویان و اساتید و خیرین سلامت در غالب ستادمردمی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: این ستاد در ۵ کارگروه از جمله کارگروه خیرین پشتیبانی و خدمت گذاری کارگروه فرهنگی و سلامت معنوی، کارگروه بهداشت و درمان، کارگروه آموزش و رسانه و کارگروه سازماندهی و توانمندسازی نیرو‌های جهادی شبکه گسترده خدمت رسانی به مردم را فراهم میکند.

او در ادامه به شرح برخی فعالیت‌های ستادمردمی مقابله با کرونا پرداخت و افزود: در یکی از فعالیت‌های این ستاد مطلب‌های عمومی و درمانگاه‌ها ساماندهی و با اصلاح سیستم ارجاع، بیماران و افراد مشکوک به کرونا از مشاوره‌های درمانی لازم بهره‌مند می شوند.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار