بروشور اداره بهداشت عمومی کانادا درباره کرونا

اداره بهداشت عمومی کانادا بروشوری درباره کرونا ویروس به زبان فارسی برای ایرانیان مقیم کانادا تهیه کرده است.

به گزارش خبرنگار  حوزه کلینیک گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس مسئولیتی که در قبال سلامت و آگاهی ایرانیان اتاوا به عهده سازمان پشتیبانی و حمایت از ایرانیان اتاوا هست.

 به صورت فعال در حال بررسی شرایط و گزارشات در رابطه با شیوع ویروس کرونا هستند و سعی دارند به صورت مداوم و در بازه‌های زمانی مشخص آخرین اطلاعات و نکات مفید برای ایرانیان مقیم اتاوا را با ذکر منابع معتبر و مستدل به اطلاع مردم برسانند.

با توجه به اینکه اولین مورد تایید شده ابتلا به کرونا در اتاوا اعلام شد، در این شرایط حفظ آرامش و پرهیز از افزایش استرس و نگرانی‌های بی مورد دارای اهمیت فراوانی هست، لطفا فقط با مراجعه به سایت‌های رسمی اخبار را پیگیری نمایید.

می‌توانید با مراجعه به وبسایت اداره‌های بهداشت در مورد نکات ضروری و مراقبت‌های پیشگیرانه در رابطه با این ویروس مطالعه کنید

اداره بهداشت عمومی کانادا بروشوری درباره کرونا ویروس به زبان فارسی برای ایرانیان مقیم کانادا تهیه کرده، این بروشور به شرح زیر است:

سیستم سلامت کانادا آماده انجام اقدامات ضروری برای بیماران مشاهده شده در کانادا است، اما مهم آماده بودن افراد و جوامع در صورت وجود بیماری شایع در اینجاست.

برنامه‌ریزی قبلی داشته باشید

به این فکر کنید که اگر شما با یکی از اعضای خانواده‌تان بیمار شد و نیاز به مراقبت داشت. به این موارد فکر کنید:
- به چه مواد غذایی و وسایلی برای خود و اعضای خانواده‌تان نیاز دارید.
- به چه دارو‌هایی نیاز دارید، از جمله تجدید نسخه یا دریافت نسخه جدید قبل از بیمار شدن.
-  در مورد طرح‌های خود با اعضای خانواده، دوستان همسایه‌ها صحبت کنید و سیستمی برای اطلاع از حال همدیگر از طریق تماس تلفنی، ارسال ایمیل یا پیام در هنگام نیاز ایجاد کنید.

آماده شوید

لوازم را در دسترس داشته باشید تا نیاز نباشد در صورت بیمار شدن از خانه خارج شوید، هر گاه خرید می‌کنید، چند وسیله بیشتر در سبد خرید خود قرار دهید این کار فشار کمتری بر عرضه‌کنندگان وارد می‌کند و می‌تواند به کاهش فشار مالی شما نیز کمک کند.

این موارد را بخرید و نگه دارید

برنج و پاستای خشک، سس پاستا، کنسرو لوبیا، سبزیجات و سوپ، غذا، وسایل بهداشتی زنانه، دماسنج، پوشک، سوپ، ضدعفونی کننده دست بر پایه الکل، دارو‌های کاهش دهنده تب (استامینوفن یا ایپوبروفن برای بزرگسالان و کودکان)، دستمال کاغذی، دستمال توالت، حواله کاغذی، کسیه زباله پلاستیکی، ظرف سوپ، مایع لباسشویی، مایع سفیدکننده، محصولات تمیز کننده خانگی

شیوع ویروس کرونا را محدود کنید

- دست‌هایتان را مرتب با آب ولرم و صابون به مدت حداقل ۲۰ ثانیه بشویید.
- هنگام سرفه یا عطسه، جلوی دهان و بینی خود را با بازو یا آستین بگیرید.
- تکان دادن دست یا به هم زدن آرنج‌ها را به جای دست دادن، در آغوش گرفتن یا بوسیدن انجام دهید.
- از طریق خرید یا استفاده از وسایل حمل ونقل در ساعات خلوت، قرارگیری در مکان‌های شلوغ را کاهش دهید.
- از آشنایان بیمار خود بخواهید تا زمانی که علائم بیماری آن‌ها از بین نرفته است در خانه بمانند.
- در صورت بیمار شدن، در خانه بمانید تا علائم بیماری از بین برود، با متخصص مراقبت‌های بهداشتی خود با سازمان سلامت عمومی محلی تماس بگیرید و علائم خود را به آن‌ها بگویید، آن‌ها به شما توصیه می‌کنند چه اقدامی انجام دهید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار