هشدار قرنطینه خانگی به ضرب بلندگو در قم

متاسفانه عده ای در قم بدون توجه به هشدارها هنوز ویروس کرونا را جدی نگرفته‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،یکی از روش‌هایی که این روزها با افزایش آمار مبتلایان به کرونا به عنوان راهبرد و روشی برای کنترل بحران به کار گرفته می‌شود، هشدار از طریق بلندگوهایی در سطح شهرها است.

با وجود هشدار‌های صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی قم، در خصوص حضور مردم در منازل، متاسفانه برخی بدون توجه به هشدارها، ویروس کرونا را هنوز جدی نگرفته‌اند.

به منظور اطلاع‌رسانی و توجه مردمی برای مبارزه با ویروس کرونا و اهمیت دادن به قرنطینه خانگی، خودرو‌های بلندگودار مرکز بهداشت قم در خیابان‌ها به حرکت در آمده و با تذکر، از مردم خواستند که در منازل بمانند.

انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ازبلوار شهید دل آذرقم
۱۳:۲۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
مدیران محترم علوم پزشکی قم ضمن خداقوت خواهش دارم ضمن اطلاع رسانی همه جانبه از طریق رسانه ملی و محلی وپایگاه های بسیج واقعا مردم همه درخانه بمانند نه مثل ما که یک ماه هست قرنطینه هستیم ولی دیگران دارند عشق وحال خودشان را می کنند این واقعا به معنای واقعی حق الناس هست چرا که با عدم رعایت دیگران زنجیره ویروس همه گیر شده وحالا حالاها قصد رفتن را نداره خواهش می کنم همه جدی باشند افرادی که رعایت نمی کنند به زور واجبار بازداشت شوند