مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی قم اعلام کرد؛

تعطیلی ناوگان اتوبوس رانی قم

طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا،سرویس‌دهی اتوبوس‌های درون‌شهری قم متوقف می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،یزدی،مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی و تاکسی رانی قم در جلسه امروز بسیج ملی مبارزه با کرونا در استان قم گفت: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونای شهرستان قم جهت مقابله و جلوگیری از انتقال تصمیم به توقف سرویس‌دهی اتوبوس‌های درون‌شهری قم گرفته‌شده است.

او با اشاره به کاهش ساعت کار ناوگان اتوبوس رانی شهری از فردا  افزود:ساعت کار اتوبوس رانی روز دوشنبه از ساعت ۶ تا ۱۳ خواهد بود و روز‌های ۲۷ و ۲۸ اسفند این زمان از ساعت ۹ تا ۱۳ است.

یزدی عنوان کرد: با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ناوگان اتوبوس رانی شهر قم از ۲۹ اسفند تا نهم فروردین تعطیل خواهد بود و برای ادامه فعالیت آن تا ۱۷ فروردین در جلسات این ستاد تصمیم گیری می‌شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی و تاکسی رانی قم ادامه داد: با هدف تأمین نیاز شهروندان در مواقع ضروری به ناوگان حمل و نقل عمومی، سیستم تاکسی رانی شهری و اینترنتی در این مدت فعال خواهد بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Hamid
۱۶:۴۴ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
خواهشا برای جلوگیری ازشیوع کرونا وپیشگیری ازانتقال بیشتر این بیماری اتوبوسرانی تاریخ بیشتری تعطیل باشد که مردم درخانه بمانن وبه بهانه های مختلف ازخونه بیرون نیایند وسیله نقلیه عمومی بدترین مکان واسه شیوع این بیماری هستش.ممنون ازسایت خوبتون
آخرین اخبار