سخنگوی صنعت برق کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

برق هیچ مشترکی تا اردیبهشت قطع نمی‌شود

رجبی مشهدی گفت: برق هیچ کدام از مشترکان به علت عدم پرداخت قبوض قطع نخواهد شد و تا آخر اردیبهشت فرصت دارند.

برای تامین برق هیچ گونه کمبود و مشکلی در کشور وجود نداردمصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق کشور در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پیامک های قطع برق باتوجه به مهلت پرداخت تا پایان اردیبهشت گفت: در واقع این پیامک ها به صورت سیستمی برای مشترکان ارسال می‌شود و برق هیچ کدام از مشترکان به علت عدم پرداخت قبوض قطع نخواهد شد و تا آخر اردیبهشت فرصت دارند.

او ادامه داد: همچنین اعلام شده است که متقاضیان برق می‌توانند هزینه انشعابات درخواستی را در سه قسط پرداخت کنند  خواهش ما از مشترکانی که توانایی پرداخت دارند این است که قبوض خود را پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید: خاموشی‌ها برطرف شد/ تقدیر از همکاری مردم در کاهش مصرف انرژی


سخنگوی صنعت برق اضافه کرد: این موضوع شامل حال مشترکان تجاری نیز می‌شود، وبه منظور از مصارف آمپری که در اطلاعیه منتشر شده آمده بود، مشترکانی هستند که میزان مصرف برق آن‌ها کم است که شامل حال مشترکان تجاری کوچک همچون مغازه ها، سوپر مارکت‌ها یا تولیدی‌های کوچک می‌شود و این تسهیلات شامل حال کارخانه‌ای که تولید کافی دارد، نخواهد شد.

رجبی مشهدی در پایان با اشاره به خبرهایی مبنی بر کمبود برق در کشور اضافه کرد و بیان کرد: برای تامین برق هیچ گونه کمبود و مشکلی وجود ندارد و برق مورد نیاز همه مشترکان تامین می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
دروغه بانک مسکن وام را دیر پرداخت کردم جریمه کردند فقط دو روز دیرکردم .
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
همتون خیلی امیدوارین تا اردیبهشت عادی بشه خیلی در رویا بسر میبرید برنامه ریزی تا اواسط تیر قطعی و حتمی است
آخرین اخبار