باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

سنگین‌ترین تیم حفاظتی فرانسه چگونه مقابل اطلاعات سپاه زانو زد؟

سال گذشته رسیدگی به جنجالی ترین پرونده و متهم آن «روح الله زم» بررسی شد و رسیدگی به آن همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهر ماه سال گذشته سپاه پاسداران با انتشار متنی در کانال آمد نیوز خبر از بازداشت روح الله زم مدیر کانال تلگرامی داد.

روح الله زم که همه او را به عنوان مدیر کانال آمد نیوز می‌شناسند و از نقش مهم او در سامان دادن به آشوب‌های ساختگی در ایران خبر دارند پس از تلاش مأموران سپاه دستگیر و به ایران بازگردانده شد.

پس از دستگیری زم همدستانش تمامی چت هایشان را با او پاک کردند و از این کانال خارج شدند. اما زم برای تاسیس کانال آمدنیوز تنها با دوستان خود در خارج از کشور ارتباط نداشت بلکه بسیاری از همدستان او داخل کشور بودند؛ زم برای انجام اقدامات خلاف واقع خود، از دوستانش در ایران کمک می‌گرفت.

گزارش عید// سنگین‌ترین تیم حفاظتی فرانسه هم نتوانست از «زم» مراقبت کند/ پرونده مدیر کانال آمد نیوز به کجا رسید؟

پایان داستان  زم در بغداد

زم دی ماه ۹۶ با نشان دادن تصاویری خلاف واقع قصد داشت تا به اغتشاشات دامن بزند، اما او که به گفته خود پس از مکرون بهترین تیم حفاظتی فرانسه را داشت پس از سفر به بغداد توسط نیرو‌های سپاه دستگیر شد.

روح الله زم معروف به نیما متولد سال ۵۲ در یکی از خانواده‌های سرشناس تهران است و از سال ۸۴ فعالیت سیاسی خود را با عضویت در ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی آغاز کرد و سپس با حضور در فتنه ۸۸ توسط مأموران دستگیر و به اوین منتقل شد و پس از مدتی توانست در سال ۹۰ از کشور خارج شد و به مالزی و سپس برای اقامت به فرانسه رفت و پس از حضور در فرانسه اقدامات علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را آغاز کرد.


بیشتر بخوانید: همدستان داخلی روح‌الله زم چه کسانی هستند؟ 


زم با همکاری دو تن دیگر از دوستانش سال ۹۶ اقدام به راه‌اندازی کانال آمدنیوز کرد و در همان سال با دروغ پراکنی و فریب قصد در مخدوش کردن اذهان عمومی را داشت تا جایی که آموزش ساخت بمب‌های دست‌ساز را هم در کانال خود قرار داد.

انتشار اخبار خلاف واقع درباره وضعیت ایران و ادعا‌های دروغین، در دی ماه سال ۹۶ منجر به شناخته شدن کانال آمدنیوز شد.

اتهامات زم چه بود؟

زم که تحت تدابیر شدید امنیتی دولت فرانسه قرار داشت ۲۲ مهرماه سال گذشته دستگیرشد و پس از آن غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در دوازدهمین نشست خبری خود از دستگیری چند تن دیگر پیش از زم خبر داد.

به دنبال دستگیری زم اطلاعاتی از همدستان او در داخل و خارج از کشور به دست آمد و پس از گذشت حدود ۵ ماه در بهمن ماه سال گذشته القاصی دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای زم و ارسال آن به دادگاه انقلاب خبر داد.

سرانجام ۲۱ بهمن ماه اولین جلسه رسیدگی به پرونده روح الله زم در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

گزارش عید// سنگین‌ترین تیم حفاظتی فرانسه هم نتوانست از «زم» مراقبت کند/ پرونده مدیر کانال آمد نیوز به کجا رسید؟

روح الله زم متهم است به «افساد فی الارض»، در بازه زمانی سال ۹۵ تا زمان دستگیری از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی کشور، ارتکاب نشر اکاذیب به طور گسترده، معاونت در تخریب، معاونت در ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور، تشکیل و اداره کانال معاند آمدنیوز و صدای مردم با هدف برهم زدن امنیت داخلی و خارجی کشور، جاسوسی به نفع سرویس اطلاعاتی یکی از کشور‌های منطقه، جاسوسی به نفع سرویس اطلاعاتی کشور فرانسه در ابتدای سال ۹۷ تا زمان دستگیری، همکاری با دولت متخاصم آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی در نیمه دوم اسفند ماه سال ۹۶ تا زمان دستگیری، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی، مشارکت در فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی به نفع گروه‌ها و سازمان‌های مخالف نظام، فعالیت در کانال معاند سحام نیوز با هدف بر هم زدن امنیت داخلی و خارجی کشور، مشارکت در اغوا و تحریک مردم به جنگ و کشتار در دی ماه سال ۹۶، مشارکت در جمع آوری اطلاعات طبقه بندی شده با هدف برهم زدن امنیت کشور، مشارکت در نشر اکاذیب به طور گسترده، توهین به مقدسات اسلام، تحصیل مال از طریق نامشروع و شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله اتهامات متهم است.

ریاست شورای رسانه‌های مبارز بر عهده زم بود

آمدنیوز اینکه مساله‌ای  دیگری همچون سحام نیوز را هم راه اندازی کرده بود و تردد فرماندهان ایرانی از جمله سردار سلیمانی در سوریه برایش اهمیت بسیاری داشت ودر این بین ۱۸۷۷ خبر و اطلاعات نهان با رویکرد ضد انقلاب توسط سازمان‌های اطلاعاتی کشور‌های مختلف ارسال شده بودند.

این متهم با همکاری سرویس اطلاعاتی فرانسه بیش از ۷۳۰ خبر در مسائل امنیتی و سیاسی انتشار داد و ریاست شورای رسانه‌های مبارز را بر عهده داشته است.


بیشتر بخوانید: روح الله زم؛ مشروح اولین جلسه دادگاه به ریاست قاضی صلواتی


علاوه بر اقدامات ناصوابی که زم انجام داده او نامه سربرگ نهاد ریاست جمهوری برای ورود زنان به ورزشگاه را جعل کرده بود و اسناد محرمانه بانک تجارت را در کانال خود منتشر کرده بود.

البته این متهم اتهام افساد فی الارض را قبول نکرد و درباره اشتباهات فاحشی که در بحث انتشار مطالب ساخت کوکتل مولوتوف داشت عذرخواهی کرد.

۵ اسفند سال گذشته سومین جلسه رسیدگی به پرونده روح الله زم به پایان رسید و این متهم درباره برخی از اتهامات خود صحبت کرد و علاوه بر آن رسیدگی به پرونده متهمان دیگری از جمله عبدالرضا داوری که با زم ارتباط داشتند، برگزار شد.

رسیدگی به این پرونده هنوز ادامه دارد و جلسات آن به پایان نرسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۶
در انتظار بررسی: ۱
Luxembourg
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
خاوری یک مرده متحرک همیشه در وحشت است .مرگ به مراتب از زنده بودنش برایش بهتره هرچند یک روزی او هم مثل سگ به درک واصل می شود
Iran (Islamic Republic of)
خادم امام زمان
۱۱:۰۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
باسلام وعرض خسته نباشید و دورود بر سربازان گمنام آقا امام زمان و علل خصوص حفاظت اطلاعات سپاه که مخلصانه برای این کشور که باید سالم به دست آقا امام زمان برسد جان فشانی میکنند ودر نهایت که آیت الله خمینی (ره)کبیر که سپاه رو تشکیل داد وفرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود
Iran (Islamic Republic of)
تقی
۲۲:۴۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
دوست عزیزحفاظت اطلاعات سپاه که داخلی خودسپاه هستش ومختص سپاه وکنترل وحفاظت نیروهای سپاه میباشدوباسازمان اطلاعات سپاه که یک سازمان اطلاعاتی وامنیتی میباشدکاملافرق دارنداین دوباهم.تشکروقدردانی میکنم ازسربازان گمنام امام زمان عج درسازمان اطلاعات سپاه.وتشکرازباشگاه خبرنگاران جوان.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۲:۵۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
حفاظت اطلاعات سپاه باسازمان اطلاعات سپاه کاملافرق داره برادر.سازمان اطلاعات سپاه یک سازمان اطلاعاتی وامنیتی ولی حفاظت اطلاعات سپاه برای حفاظت ازسپاه ونیروهای سپاه هستش.یاعلی مدد
Iran (Islamic Republic of)
ولگرد
۰۴:۵۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
تیتر خبر اصلا ربطی به متن خبر نداشت اعتمادم بهتون کم شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
درود به رزمندگان سپاه خیلی خوب پوز زم را به خاک مالیدن بیشرف وطن فروش را درووووووووود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
این قدرت وقتی بیشتر ارزش داره که اختلاس گران دست بسته به مملکت بازگرداننده شوند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۶ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
امثال خاوری که جرات ندارن از چتر حفاظتیشون یک متر هم خارج بشن.امثال اون ارزش زنده گیری هم ندارن همونجا کشته بشن هم کافیه.باید به حال دولت کانادا تاسف خورد که همچین دزدهایی رو محافظت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
تو فرانسه که کاری نکردین. اومده عراق اونجام که حیاط خلوته رفتین اونجا گرفتین ربطی ب نیروی اطلاعاتی فرانسه نداره
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۰:۱۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
چرا وقتی زم دستگیر شد سردار شهید شد ه!!!
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
خدایی جرم زم با این کارهایی که علیه کشورش کرده کمتر از جرم صدام نیست . ایشان حداقل سی و یک بار براساس جرم و جنایتهایی که کرده بایستی اعدام شود . اما دولت کثیف فرانسه چه می خواهد بگوید .
قابل توجه وزیر خارجه محترم خودمان حواستون هست که انگلیس، المان ،فرانسه بدتر از همه اینها امریکا چه موجودات کثیفی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بساط
۲۰:۰۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
درودخدابرسربازان گمنام امام زمان عج درسازمان اطلاعات سپاه که این همه جاسوس ومنافق سیاوموسادوانگلیس وعربستان و.....دستگیرکرده وخواهدکردویه عده منافق وطن فروش میسوزن ضدانقلاب بدبخت خودرسانه های غربی،سرویس های اطلاعاتی سیاوموسادمیگن اینجاجاسوسن وماضربات زیادی خوردیم وامریکادرجدیدترین نشریه میزن سازمان اطلاعات سپاه هفتمین سرویس اطلاعاتی برتردنیاکه سیاوپنتاگون وموسادنفوذکرده بعدیه عده بیسوادمیان این عظمت واقتدارروکم جلوه میدن ایناحرف ماویاباشگاه خبرنگاران جوان نیس حرف دنیاوغربی هاومنافقین.اگه ایناجاسوس نیستن چراداری خودتون آتیش میزنیدپس منافقهای وطن فروش؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
خادم امام زمان
۱۱:۰۶ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
درود برتو سرباز واقعی خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۰:۰۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
قویترین تیم حفاظتی؟؟؟¿¿
Canada
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
الان چونکه لو رفته.دیگه با مرده برای این کانالهای معاند فرقی ندارد .مثل میوه ای بوده که بخش گوشتی میوه را خورند و حالا هسته شده و توی زباله میاندازند .
ازش بعنوان کارشناس این کانالهای معاند استفاده کردند .حالا مهره سوخته است و درد نخورد
اصولا جاسوسان وقتی بدردشون نخورد .خودشون لوش میدهند
Canada
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
خدا نکند استعمار بخواهد از یک جاسوس شخص مورد نطرشان را بسازند .یک شبه بهش چند تا مدرک دکترا ووووو میدهند و اصلا نخبه میشود .ملت باید هوشیار باشند و با کانالهای معاند این دجال را بعنوان مومن و نخبه بخورد ملت میدهند .جوانان خام و دنیا ندیده باور کنند
Canada
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
نوشتند چرا سپاه خاوری را نمیاورد .اولا دسترسی بعد هم همین افراد اختلاس گر و دزد و احتکارگر وقتی دزدی هاشون را کردند و پولهای را به خارج فرستادند .اصولا راه فرار را در داشتن چند اقامت یاد گرفته اند .بعد با پولها فرار و یک شبه مخالف سرسخت دولت و ملت میشوند و کارشناس محترم کانالعای معاند من و تو و بی بی سی و ایران انترنشنال وووو میشوند .از همه طرفه میخورند .بعد بفکر پست و مقام در دولت مورد نظرشان میشوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
انشااله اقاکه دستورجنگوبدن ازشراربابان این سگهای وطن فروش خلاص میشیم......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
اگرسپاه نبود کشورهم نبود
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۶:۱۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
1 – آقای زم اگر تحریک و تشویق مردم علیه نظام اسلامی و آموزش ساخت کوکتل مولوتف و وسایل ایجاد آشوب و قتل و غارت و آتش افروزی علیه مردمی که گناهی جز آزادی خواهی ندارند و می خواهند مستقل زندگی کنند و سران آمریکا و اسرائیل بر مقدرات آنها حاکم نباشد فساد فی الارض نیست پس چیست ؟ شما فساد فی الارض و مفسد فی الارض را برای ما تعریف کنید تا روشن بشویم .
2 - کسانی که برای ممانعت از فعالیت چند پزشک مشکوک از فرانسه تحت عنوان پزشکان بدون مرز ، آن همه سینه چاک کردند ، جواب بدهند ، آیا می شود کشوری که از چنین جانوری را در آن سطح امنیتی محافظت می کند ، باور کرد که دوست ملت ایران است و برای کمک به مقابله با کرونا به کشور عزیز ما می آیند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
اونی که میره سفر اذربایجان و۰۰۰۰۰۰۰پول خودش وخرج میکنه نه پول بیت المال رو
Netherlands
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
اقای زم را کردستان عراق لو داده وسرگرمش کردن تا اطلاعات سپاه برسند اینطور نبود با زم با نام مستعار درتماس باشند وبیاورند درعراق وسپس دستگیرش کنند نه اومد عراق مسئولان اربیل عراق باسپاه تماس گرفت وامدند دستگیرش کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
خیلی منافقی درودخدابرسپاه پاسداران که پوزه استکبارروبه خاک مالیده
Iran (Islamic Republic of)
isa
۱۷:۲۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
کوردستان عراق که خودش متحد اسرائیله و از این کارا با ذاتش جور در نمیاد
زم رو عناصر حزب اللهی با کمک خدا دستگیر کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
مهم اینه که الان این جانور در دست ماست . اگر از این ناراحتی آن را بگو ، باز اگر حرف تو درست هم باشد ، باز نشان از قدرت اطلاعاتی ماست ، تا کور شود هرآنکه نتواند دید .
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
شما اونجا بودی زنگ زدن به سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
بچه کجایی آدرست بدیم چه خوب خبر داری. خخ
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۱۹:۴۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
شماحتماکردستان عراق زندگی میکنی چه جالبه؟!اینم ازاون دروغای ضدانقلاب برای ایکنه دستگیری این منافق ومامورسیاوموسادروکم جلوه بدن شماهاکه میگفتین رفته دیدارآیت اله سیستانی اونجاگرفتنش آخرش کجاگرفتنش کردستان،عراق،دبی،امارات کجاحالاهرجایی دستگیرشده شماهاضدانقلاب چرابهتون فشاراومده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
تو که اینو آقا خطاب می کنی خودت از اون منافق های وطن فروشی که امدی اینجا هم با نظرت فتنه به پا کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
اکبر موسویان
۱۴:۴۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
با پول
Spain
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
افرین همینو بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
باسلام لطفآ از اقتصاد فرانسه و ایران بگو این کارهای جاسوسی مشکلات اقتصادی کشور حل نمی‌کند ما درفقرزندگی میکنم وفرزندان ما بیکار هستند ونمیتوانند تشکیل زندگی بدهند عده‌ای بفکر جاسوسی هستند برای مانان و آب نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
اول امنیت
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۴:۱۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
تشکرمیکنیم ازسربازان گمنام امام زمان عج درسازمان اطلاعات سپاه.یه عده داخلی ومنافق میسوزن ازدستگیری زم،جیسون رضائیان،کاووس سعیدامامی،باقروسعیدنمازی،نازنین زاغری،دری اصفهای وغیره که باسرویسهای اطلاعاتی سیاوموسادوانگلیس وعربستان وغیره ارتباط بوده اندخودشبکه های غربی وسرویسهای اطلاعاتی الخصوص سیامیادمیگه ایناشکست برای ماواسرائیل بعدیه عده نفوذی ومنافق میگن ایناجاسوس نبودن یاکسی نبودن اگه نیستن خوب چرااینقدربه خودتون فشارمیارین؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
گل گفتی...تادیروز یه عده پای حرفهای ایشون تو صفحه مجازیش بودن و گاهی به عنوان کارشناس تو شبکه های خبری فارسی زبان..حالا میگن این آقا مهره سوخته است!!! عجب یک بام و دو هوان بعضی ها
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۴:۱۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
تشکرمیکنیم ازسربازان گمنام امام زمان عج درسازمان اطلاعات سپاه.یه عده داخلی ومنافق میسوزن ازدستگیری زم،جیسون رضائیان،کاووس سعیدامامی،باقروسعیدنمازی،نازنین زاغری،دری اصفهای وغیره که باسرویسهای اطلاعاتی سیاوموسادوانگلیس وعربستان وغیره ارتباط بوده اندخودشبکه های غربی وسرویسهای اطلاعاتی الخصوص سیامیادمیگه ایناشکست برای ماواسرائیل بعدیه عده نفوذی ومنافق میگن ایناجاسوس نبودن یاکسی نبودن اگه نیستن خوب چرااینقدربه خودتون فشارمیارین؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
گاندو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
اون درباره جیسون رضایان بود
Iran (Islamic Republic of)
خوزستان
۱۳:۱۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
ایشون مهره اصلی خود اطلاعاتی ها بوده وقتی دستشون رو کردن کسی به نام مانوک خدابخشیان مجبور شدن برنامه رو جمع کنن بیان ایران .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
این از خواب های آلبانیایی هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
مرگ برتوی منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
اصلا مگه این کی بوده که فرانسه سنگین ترین تیم حفاظتی براش بزاره !!
Iran (Islamic Republic of)
بیژن
۱۴:۰۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
این زم کسی که BBCداشت خودکشی میکردکه چراسیستم اطلاعاتی فرانسه وسیاکه محافظش بودن چطورسازمان اطلاعات سپاه این زم رودستگیرکرده زم کسی بوده که توسط عده ای نفوذی درداخل بدنبال اغتشاش وبراندازی کشوربودوازطرف دیگه بدنبال جاسوسی توسط عده خاص درداخل گرفت ودادن این اطلاعات به سیاوموسادبودویاداخل مرزهاتوسط منافقین بدنبال ناامن کردن وکشتن مردم بودونیروهای انتظامی درمرزها بازم هست ولی همیناکافی بودکه گفتم اینارومانمیگیم خودغربی هاگفتن
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۴:۵۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
خوب اگه کسی نبوده وباسیاوانگلیس وموساددرارتباط نبوده وسرویس اطلاعاتی فرانسه شکست نخورده این زم منافق چرابدنبال این بوده که حاج قاسم سلیمانی چه زمانی وباچه افرادی ارتباط وبه کجاهامیره حالادیگه بماندازدیگرکارهای زم ازقبیل جاسوسی ازمراکزحساس،فتنه۹۶واغتشاش وناآرامی درمرزهاوغیره وکشتن عده ای ازمردم بیگناه وبمبگذاری توسط نفوذی های این زم درداخل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
یه دروغای بزنید که با عقل جور دربیاد !!!
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۶:۲۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
برو تو بی بی سی یا هر چی تو ماهواره هست ببین این چیز ها رو میگن یا نه سپاه این همه جاسوس دستگیر کرده همون جیسون رضاییان انقدر برا آمریکا ارزش داشت که آمریکا به پای سپاه افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
هر چی شما بگین رو من باور نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۱۲:۵۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
پس بزن کانال بی بی سی، اینجا بجز واقعیاتی که آزارت بده وجود نداره ... همونجا بشین دروغهای آرام بخش و چرندیات صدای امریکا رو گوش کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
خب نیا تو سایت برادر!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
جالبه باور نمی کنی بیشتر اینجا یی
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
چزا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
سوال۰اول برای گرفتن ونگهداری زم چقدرهزینه شده است دوم زم یک مهره ی سوخته بوده سوم با هزاران مثل زم میخواهید چکار کنیدبهتر اسیب شناسی کنید چرا ایران این همه مخالف وفراری داره وبااین همه مشکلات اقتصادی کشورتاکی بایداین همه هزینه به کشور تحمیل شود
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۱۲:۵۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
حالا که پای موفقیت کشور در عرصه اطلاعاتی پیش اومده به بحث هزینه های اون گیر میدید؟!!! مثل کسانیکه خودشون در طول عمرشون یک ریال صدقه نمیدن، سالی دوبار هم میرن سفر آذربایجان و تایلند ... همینکه یکی رفت سفر حج گیر میدن که شما بهتره هزینه حج رو بدی به همسایه خودت ... خودشون هم حاضر نیستن هزینه یکی از سفرهای الانه رو بدن به یک کار خیریه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
زم مهره سوخته نیست اون یک صندوقچه پر از نام خائنین داخلی و خارجیه که بعد ها بیشتر برا همه معلوم میشه اونا کیان!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۴۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
دیگه دروغ نگین خداوکیلی
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
کی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
من یه سوال دارم
سنگین‌ترین تیم حفاظتی فرانسه چگونه مقابل اطلاعات سپاه زانو زد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
خخخ دقیقا سوال بنده هم همینه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
وجالبه درمقابل روح الله نژاد بعد ماه ها فقط یه معاوضه انجام دادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
خدایی منم جواب سوال در تیتر رو داخل متن ندیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
دلم برا خودم میسوزه چه موقعیت هایی داشتم هرشب مادرم میگفت نان حلال خوردن داره ولی نان حرام اخرش گیر میفته ‌فکرنکنید با ولایت فقیه باشیم این جورافرادهرچندوقت یکبار گیرمیفتن کارخداست بیت المال خوردنی نیست کسانی تواین مملکت بودن به زمین خوردن حق ماها خوردنی نیست فقط پشتیبان آقا باشیم همچی درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۱۲:۰۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
حساب خیلی ها که حق من و شما رو بالا کشیدن و نان از سر سفره ملت برداشتند بهتره بمونه برای روز قیامت، مطمئن باش اونروز بیشتر بدرد ما میخوره . من که از حق خودم نمی گذرم .
Netherlands
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
دراین کشور هیچکسی نیست بگوید من درجریان اختلاس نیستم من درجریان معیشت مردم نبودم نه عزیزم همه همه دراین کشور نزد پیشگاه باریتعالی باید بازخواست شوند چه ان مقامی که میبینداختلاس میشود نهیب نمیزند وبی تفاوت میگذرد وچه ان دستگاه قضا که فقط سخنرانی میکند من ازهیچ مقامی درقیامت نیگذرم بنام دین واسلام زندگی مارو دراین دنیا واخرتمان راخراب کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
فردا یکی استادهای محترم میرن فرانسه دستگیر میشن بعد جلو دوربین گریه میکنه بعد با روح الله زم معاوضه میشه لطفا به قاضی بگین زیاد خودشه خسته نکنه مردم هم را سرگرم نکنه
Iran (Islamic Republic of)
خادم امام زمان
۱۵:۲۰ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
این سیاست که شما میگویید در شان جمهوری اسلامی ایران نیست افترا وتهمت نزن آقای محترم
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
آخرش نفهمیدیم کدام یک از مسئولین با ایشان ارتباط داشتن .
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
نفهمی
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۰:۳۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
لعنت به خرس خاله ها و نفوذی ها،
هر چه فریاد دارید بزنید،
مرگ بر آمریکا، اسرائیل، آل سقوط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
آش کجا کشک کجا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
اگه اطلاعات ما قویه مسولین نفوذی پیداکنه
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۱۲:۰۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
مرگ بر آل سعود یهودی، من بر اسرائیل و مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
بده بستون
یعنی معامله با فرانسه
همه هم میدونن
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۱۲:۱۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
در این جریان آنچه از فرانسه نابود شد آبروی ساختار امنیتی اون بود و از این رو مطمئن باش معامله ای صورت نگرفته چون هیچ کشوری کالای به این گرانبهایی رو روی میز معامله نمیذاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
چرا خاوری نمیگیرین؟؟؟
8 سال گذشت
دزدان بیت المال را بگیرید
واسه مردم این سیاسیون مهم نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
بهتر است هردو طیف رو بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۱۲:۱۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
جریان امثال خاوری توسط اینگونه افراد به قول شما سیاسی شد که یادتون رفت ایران جدا از این مشکلات چه دستاوردهای بزرگی هم داشته، امثال همین سیاسی بازان باعث شدند که شما فراموش کنید اگر خاوری هایی در مملکت بودند، دهها سرد ار سلیمانی و سردار همدانی و امثالهم هم در میدان قدرتمند ایران بودند و هستند ... پس هر کسی جای خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
کانادا تحویل نمیده به ما چه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
کرونا میگیره
Iran (Islamic Republic of)
فرهام
۱۰:۱۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
باید زودتر اعدام بشه خاعن
Canada
ساده یا نفوذی
۱۰:۰۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
رسانه های مبارز!!
رسانه های تجزیه طلب
رسانه های معاند
رسانه های خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
اعدام کنیداین خائن وطن فروش را
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۰۲:۱۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
موافقم ولی مملکت قاضی وقانون داره اخوی
Netherlands
سیدالیاس
۰۹:۴۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
سنگین‌ترین تیم حفاظتی فرانسه چگونه مقابل اطلاعات سپاه زانو زد؟
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۰۹:۴۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
مثل اینکه بچه های سپاه رو خیلی دست کم گرفتین .................... عالی ترین ها هیچ موقع شیپور و داد و بیداد نمیکنند............مانند این ابله هان و گارد آهنین قلابی اسرائیل و غیره
Iran (Islamic Republic of)
سام
۰۹:۴۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
هرگونه تخفیف دراعدام این مفسدمعلوم میشودخوداینهابازم همکاری داشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
کل ایران میدونن وقتتون تلف نکنید اگه راس میگین خاوری بیارین ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
روح اله زم یک زندانی امنیتی بود که به مرخصی رفته بود سر از فرانسه درآورد و حالا با افتخار میگویند نیمی از زندانیان امنیتی علیرغم برخی فضا سازی ها به مرخصی رفته اند تبعات این مرخصی ها را چه کسی برعهده مگیرد؟!
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۰۹:۴۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
زم فکر کرده سربازان گمنام امام زمان ایران نمیتونن اینو هیچ وقت دستگیر کنن وقتی به خودش اومد که دست بند به دستش خورد ریگی که از آمریکا رژیم صهیونیستی فرانسه انگلیس المان و.... ساپورت میشد اونجا سربازان گمنام امام زمان ریگی رو زیر نظر داشتن که آخرش در آسمان دستبد به دستانش خورد تو که عددی نبودی بنظرم باید کسای که داخل کشور با زم همکاری میکردن باید برای مردم کشور معرفی بشن در آخر ( تا سربازان گمنام امام زمان بیدار هستن ما شب روز خیال مان راحت است ♥♣★☆♧♣★♥
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
عنوان با متن اصلی سنخیتی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۱۲:۱۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
کلیات مطلب گویای تیتر خبر است، همین تصویر زم با لباس گل ترازو یعنی سیستم امنیتی فرانسه اینگونه رکب خورد . دانا به یک اشاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
بایداعدام شود مثل نجفی نشودکه بگن پشیمان شده وازاین حرفا ،یعنی اگه اعدام نشه کل اعتبارقوه قضاییه ازبین میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
یه مدت دیگه یه نفرو میگیرن بعد وزیر خارجه میاد مذاکره میکنه اینو میدن تا اون آزاد بشه.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی اسفراینی
۰۹:۰۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
با سلام تیتر خبر ومتنتون به هیچ وجه باهم همخوانی ندارد شما تیتر چگونگی زانو زدن تیم حفاظتی فرانسه رو زدید ولی متنتون چیز دیگه ایه به تظرم این کارتون توهین به شعور مخاطبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
این متن هیچ ارتباطی با تیتر ان ندارد
Iran (Islamic Republic of)
یس
۰۸:۴۸ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
سنگین ترین تیم حفاظتی فرانسه؟؟؟
پس تیم حفاظت رییس جمهورشون رتبه دوم رو داشته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
آقای زانو هر موقع جلو دزدی گرفتی بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
اطلاعات سپاه ما اگه خیلی قویه
ازهمون اول جلو اختلاس وفساد دانه درشت ها بگیره
Iran (Islamic Republic of)
محراب
۱۳:۵۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
ببخشیدوقتی خوددولتی هاونفوذی هااختلاس وفسادمیکنن وقدرت هم دارن وهم چیزازخودشون بایدچیکارکردبایدوزرات اطلاعات که زیرمجموعه دولت برخوردکنه که نمیکنه خوب بعدچی میشه سازمان اطلاعات سپاه بایدبیادبامفسدواختلاسگربرخوردکنه وازاون طرفم جاسوس وغیره دستگیرکنه که محکوم میشه به دخالت درهمه ی امورخب شمابگوسازمان اطلاعات سپاه چیکارکنه؟تازه داره به تک تک وظایفش عمل میکنه که دولتی هاجاهایی مانع میشن
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۴:۲۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
ببخشیدپس دولت چکارس؟سازمان بازرسی کل کشور،وزرات اطلاعات ودیگرنهادهای دولتی وقتی خوددولت اجازه اختلاس وفسادمیده وهمکاری میکنه ودیگرنهادهای زیرمجموعه نظارتی دولت کاری نمیکنن وبجای برخوردفراریشون میدن مثل خاوری خوب سازمان اطلاعات سپاه بایدبشین وباتک تک اینابرخوردکنه ازجاسوسی ونفوذگرفته تااختلاس وفسادخوب نقش دیگرنهادهاکه مکمل هستندمثل وزرات اطلاعات که زیرمجموعه دولت چیه؟؟اگه سازمان اطلاعات سپاه هم درهمه جادخالت کنه محکوم میشه به دخالت درهمه جا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۳۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
زنده باد ،احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
خانواده سرشناس؟؟؟!!!!!
سرافکنده بگین بیشتر بهش میاد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
جوری برنامه هاشون رو مدیریت کردند که قضیه زم و نا کارامدی مجلس دهم و جریان برانداز نئولیبرال کلا فراموش شد ...خدایا پس کی مستضعفین پیروز میشن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۳:۵۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
به زودی انشاالله بساط نفاق و نفوذ از کشورمان رخت برمیبندد،
خدایا خودت کمک کن،
Canada
ناشناس
۰۸:۱۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
شیری توهمی بوده که حالا موش شده
در قران راجع به این دجال و منافق امده .که الان احساس پیشمانی میکند ولی اگر دوباره ازاد بشه .از چیزی که بوده بدتر خواهد بود .
آخرین اخبار