تجهیز هیئت‌های فوتبال کرمان به اتوماسیون اداری

هیئت‌های فوتبال ۲۳ شهرستان استان کرمان به منظور توزیع عادلانه امکانات و ایجاد سهولت در انجام امور اداری آنها، به سامانه اتوماسیون اداری مجهز شدند.

نجمه مؤمنی، رئیس کمیته آی‌تی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به راه اندازی و پشتیبانی اتوماسیون هیئت فوتبال استان و هیئت‌های فوتبال ۲۳ شهرستان این استان طی سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: در دهه‌های اخیر، مدیریت مدرن در سازمان‌ها به منظور بهره برداری صحیح از دانش و توانایی نیروی انسانی، کاهش خطای انسانی، صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها به سمت سازمان الکترونیک در حرکت است و ایجاد چنین بستری به یقین نیازمند حمایت همه جانبه مدیریت یک سازمان است.

 

او افزود: با شروع دوره ریاست قرایی در هیئت فوتبال استان، مدیریت نوین و به روز وی با هدف ایجاد تغییرات مثبت، نه تنها شامل کمیته‌های پایه‌ای هیئت فوتبال و رشد ورزش، بلکه شامل بخش‌های اداری نیز شده است.

مؤمنی به پروژه استقرار سازمان الکترونیک ican در هیئت فوتبال استان اشاره و تصریح کرد: سازمان الکترونیک ican فراتر از یک اتوماسیون اداری عمل می‌کند و هم اکنون تمامی مکاتبات اداری هیئت استان از حالت سنتی و دفتری به اتوماسیون اداری تغییر رویه داده است.

 

او با بیان اینکه خوشبختانه استقبال خوبی از شهرستان‌ها در راستای راه اندازی اتوماسیون اداری طی سال ۹۸ صورت گرفته، ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی نرم افزار اتوماسیون اداری، مشکلات مکاتباتی و یا هر مشکلی که از این طریق به وجود می‌آید، رفع شود.

رئیس کمیته آی‌تی هیئت فوتبال استان کرمان افزود: این اتوماسیون شرایط را برای شهرستان‌ها و افرادی که با آن سر و کار دارند به گونه‌ای فراهم می‌کند، تا در هر زمان و ساعتی از شبانه روز می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و پاسخگوی فعالیت‌های اجرایی خود باشند.

 

مؤمنی ارتقاء Router شبکه و config‌های مربوطه، تهیه طرح جامع کمیته IT، تشکیل کلاس توجیهی آموزش اتوماسیون اداری برای ۸ شهرستان و استان، ارتقاء امنیت Client‌ها و Server (تجهیز به نرم افزار آنتی ویروس، تنظیمات services و firewall) و ثبت اطلاعات مدارس فوتبال مجوز دار در سامانه بانک اطلاعات فدراسیون را از دیگر اقدامات این کمیته طی سال ۹۸ عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار