عزیزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

مختصات جنگ قدرت در جهان تغییر کرده است

فعال اصولگرا گفت: عقل و منطق حکم می کند، برای مقابله با هر گونه حمله احتمالی از نوع بیولوژیکی آمادگی داشته باشیم.

مختصات جنگ قدرت در جهان تغییر کرده استوهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به اهمیت پرداختن به زوایای قرائن و احتمال جنگ بیولوژیکی آمریکا علیه رقبای سیاسی و اقتصادی خود اشاره کرد و گفت: شیوع ویروس کرونا از کشور چین و ایران و انتشار آن به سراسر جهان و اظهارنظرهای مقامات رسمی و دانشمندان روسیه و احتمال دست ساز بودن ویروس کرونا در آزمایشگاه های بیولوژیکی آمریکا هشداری جدی برای کشور ماست.

او ادامه داد: سوابق آمریکا در استفاده از سلاح های کشتار جمعی علیه ملت‌ها این هشدار را جدی تر می کند.

عزیزی افزود: استفاده از بمب اتمی علیه مردم ژاپن، طاعون بر علیه سرخ پوستان و همچنین حمایت از صدام حسین در استفاده از سلاح های شیمیایی علیه کشورمان گوشه ای از جنایت های سیاست مداران آمریکایی است؛ لذا فارغ از این که ویروس کرونا حمله بیولوژیکی آمریکا هست یا نه و اینکه کرونا تا کجا پیش خواهد رفت و چقدر خسارت بر جای خواهد گذاشت؛ عقل و منطق حکم می کند، برای مقابله با هر گونه حمله احتمالی از نوع بیولوژیکی و زیست محیطی آمادگی لازم را داشته باشیم.

فعال اصولگرا خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در همین راستا دستور دادند که قرارگاه بهداشتی _ درمانی توسط ستاد کل نیروهای مسلح جهت پیش گیری و مقابله با ویروس کرونا تشکیل شود که یک تصمیم کاملا محاسبه شده و هوشمندانه بود.

عزیزی افزود: همچنین تشکیل این قرارگاه علاوه بر مقابله با کرونا یک رزمایش جدی برای آمادگی با وقایع و حملات احتمالی بعدی هست.

این فعال اصولگرا افزود: وقتی که ویروس کرونا در کشور ما شیوع پیدا کرد، مراکز شایعه پراکنی و جنگ روانی دشمن فرصت را غنیمت شمرده و فضای رسانه ای کشور ما بویژه فضای مجازی را با پمپاژ وسیع اخبار کذب مسموم کردند.

او تاکید کرد: حمله رسانه ای گسترده شبکه های وابسته به مراکز صهیونیستی آمریکایی در فضاسازی غیر واقعی و ایجاد هراس در مردم کشورمان فرضیه حمله بیولوژیکی آمریکا را قوت می بخشد.

عزیزی گفت: انتشار ویروس کرونا که کل جهان را درنوردید، فضای جدیدی را در پیش روی تصمیم گیران سیاسی نظامی قرار داد؛ با این مضمون که مختصات جنگ قدرت در جهان با تغییرات قابل ملاحظه ای روبرو شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
اب
۱۳:۱۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
اینکه حضرت آقا فرمودن و شما هم گوش زد کردید کمال تشکر داریم ... ولی این زمانی در ذهن مردم فرو خواهد رفت که از طرف دولت به ان اهمیت داده شود ... نه اینکه الان ۶ فروردین جدیدا دولت بی تدبیر قصد دارد یک کمی سفت و سخت بگیرد ... وقتی خود دولت و ادارات نسبت به این موضوع سطحی توجه دارند در نتیجه مردم هم توجه نمی کند و بی اهمیت از کنار آن می گذرند
آخرین اخبار