اقدام انسان دوستانه پیک غذارسان در خیابان

پیک غذارسان با اقدام انساندوستانه خود صحنه زیبایی را در خیابان خلق کرد.

اقدام انسادوستانه به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای خوب بودن حتما نیاز نیست فرد پول زیادی داشته باشد، برخی اوقات یک انسان با قلبی بزرگ کاری را انجام می‌هد که برخی با داشتن ثروت نجومی قادر به انجام آن نیستند. این جهان آدم‌هایی دارد که شاید پول و درآمد آنچنانی ندارند، اما قلب بزرگ آن‌ها سرمایه‌ای است که با هیچ ثروتی قابل خریداری نیست. مانند یک پیک غذارسان مالزیایی که اقدام انساندوستانه اش به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

این پیک غذارسان با دیدن یک بی خانمان که در کنار خیابان به خواب رفته بود نتوانست بی تفاوت باشد و تصمیم گرفت آنچه را که می‌تواند برای مرد بی خانمان انجام دهد. او با متوقف کردن موتورسیکلت خود غذایی را از داخل باکس حمل غذا برداشت و در کنار مرد بی خانمان قرار داد. یکی از شهروندان که از نزدیک شاهد این صحنه زیبا بود بلافاصله با تلفن همراه خود تصاویری از آن تهیه کرد.

اقدام انسادوستانه پیک غذارسان در خیابان///

در یکی از این تصاویر پیک غذارسان را در حالی که یک پرس غذا را در کنار مرد بی خانمان قرار می‌دهد نشان می‌دهد. انتشار این تصاویر در فضای مجازی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری اقدام انساندوستانه این مرد را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران نوشت: «درود به شرف تو که ثابت کردی انسانیت هنوز زنده است.»

اقدام انسادوستانه پیک غذارسان در خیابان///

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۳:۰۴ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
بعنوان یک ایرانی مسلمان به این جوان عزیز ادای احترام می نمایم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
خارجه؟؟؟من فکر کردم ایرانه...
Iran (Islamic Republic of)
جعفراز مشهد
۱۱:۴۹ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
خداوند به مالش برکت دهد
Iran (Islamic Republic of)
بویر احمد
۱۱:۳۹ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
بنی ادم اعضای یکدیگرند ،که در افرینش ز یک گوهرند چه عضوی به درد اورد روزگار ،دگر عضوها را نماند قرار. میدونید ما ادمها بد شدیم وگرنه بی خانمانی نباید وجود داشته باشد و همه حد اقلها را باید داشته باشیم.ما چی شدیم که کمک به یک گرسنه خیلی برامون جذاب شده.به خدا ما هممون باید اینطوری باشیم و بی تفاوت نباشیم.
آخرین اخبار