علاقه به پلیس شدن، کار دست زن آرایشگر داد

زنی که به خاطر علاقه به پلیس شدن، اقدام به پوشیدن لباس پلیس و تردد در شهر کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته ماموران یگان انتظامی در یکی از دادگاه‌های واقع در شمال تهران از طریق تماس با کلانتری ۱۲۲ دربند از حضور یک مامور قلابی زن در دادگاه خبر داده و در همین راستا تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. با حضور ماموران در محل، آنان با زن ۳۷ ساله‌ای که لباس فرم شبیه به لباس پلیس راهور و با درجه سرهنگی بر تن داشت روبه‌رو شدند و وقتی از او درخواست مدارک شناسایی‌اش را کردند مشخص شد که وی مامور پلیس نیست.

با توجه به همراه نداشتن مدارک شناسایی، این زن دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن اعتراف کرد که آرایشگر و دارای دو فرزند پسر و دختر است و با توجه به علاقه زیادی که به پلیس شدن دارد با فرزندانش بازی دزد و پلیس انجام می‌دهد و برای اینکه بازی‌هایشان طبیعی به نظر برسد این لباس‌ها را خریداری کرده و درجه سرهنگی را روی آن وصل کرده است.

زن جوان در ادامه اعترافاتش گفت: برخی از دوستانم لباس من را دیده بودند و فکر می‌کردند که من پلیس هستم و آنقدر در نقش خودم محو شده بودم که صبح امروز تصمیم گرفتم با لباس پلیس به محل کارم بروم که در مسیر یک زن به سمت من آمد و پرسید که آیا من پلیس هستم؟ من هم بدون اینکه فکر کنم جواب دادم بله و او از من خواست همراه او به دادگاه بیایم و وساطت کنم تا قاضی گوشی موبایل پسرش را که مسدود کرده، آزاد کند. من هم جوگیر شدم و پذیرفتم همراه او به دادگاه بروم که دستگیر شدم.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای این زن پرونده‌ای تشکیل شد و برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار