اطفاء حریق ساختمانی ۴ طبقه در کرمان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از حادثه آتش سوزی بامداد امروز بیست هفتم اسفند ماه در شهر کرمان خبر داد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  رضا میرزایی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: در حوالی ساعت ۲ و ۵۵ دقیقه بامداد امروز ۲۷ اسفند ماه از حریق یک واحد تجاری اداری واقع در خیابان خواجوی کرمانی آگاه شدیم.

او افزود: با توجه به شدت حادثه بلافاصله چهار دستگاه خودروی اطفاء حریق از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات اطفاء حریق ساختمان دچار آتش سوزی شده که یک ساختمان ۴ طبقه بود با حضور ۱۵ نفر از آتش نشان سریعا آغاز شد.

میرزایی بیان داشت: آتش نشانان با توجه به اینکه با حجم زیادی از آتش در ساختمان چهار طبقه‌ای روبرو شدند که تمامی درب‌ها بسته بود و هیچ اطلاعاتی از حضور و یا عدم حضور افراد در این ساختمان نداشتند، همین موضوع موجب حساسیت بالای این عملیات شد.

او تصریح کرد: ساختمان دارای کاربری اداری تجاری بوده است که با بررسی ها، مشخص شد هیچ گونه سکونت افراد در این ساختمان وجود ندارد و نهایتا این آتش سوزی بعد از ۳ ساعت تلاش آتش نشانان با حداقل خسارت کاملا مهار شد.

میرزایی گفت: علت این آتش سوزی توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار