هنوز حکم رئیس فدراسیون دو و میدانی صادر نشده است

افشین داوری رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی هنوز حکم خود را از سوی وزارت ورزش و جوانان دریافت نکرده است.

حکم ریاست داوری در فدراسیون دو و میدانی هنوز صادر نشده استبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی هفته گذشته برگزار شد و در نهایت افشین داوری با ۲۰ رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی انتخاب شد. البته حکم ریاست داوری هنوز از سوی وزارت ورزش و جوانان صادر نشده است تا او کارش را در این فدراسیون شروع کند.  

نکته جالب توجه این است که انتخابات فدارسیون جانبازان و معلولان ۲ روز بعد از فدراسیون دو و میدانی برگزار شد و حکم ریاست شروین اسبقیان صادر شده، اما هنوز داوری رئیس جدید دو و میدانی حکم خود را دریافت نکرده است.  

البته به نظر می‌رسد که شکایت کیهانی به دیوان عدالت اداری در تاخیر صدور حکم ریاست داوری تاثیرگذار است و وزیر ورزش و جوانان منتظر جواب این شکایت است تا حکم ریاست داوری را صادر کند.  

داوری رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی هم در این مورد بیان کرد که تاخیر در صدور حکمش طبیعی است چرا که یک هفته مراحل اداری باید پشت سرگذاشته تا ابلاغیه صادر شود و اگر طی امروز و فردا حکم داوری صادر نشود در آن صورت این احتمال وجود دارد که این حکم به بعد عید موکول شود.  

به هر حال وزارت ورزش و جوانان باید هر چه سریعتر تکلیف ریاست فدراسیون دو و میدانی را مشخص کند تا داوری بتواند برنامه هایش را اجرا کند.  


بیشتر بخوانید: داوری: برگزاری انتخابات فدراسیون دو و میدانی بهتر از بلاتکلیفی بود


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار