طراحی گوشی‌های جدید اپل مانند آیفون ۸ خواهد بود

شرکت اپل قصد دارد تا گوشی‌هایی در ابعاد ۵.۵ اینچ و ۴.۷ اینچ را با فناوری جدید عرضه کند که از لحاظ ظاهری به آیفون ۸ شباهت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارشات منتشر شده اخیر شرکت اپل قصد دارد تا یک آیفون ۵.۵ اینچی را به بازار عرضه کند. بر اساس اطلاعاتی که به همراه داده‌های iOS 14 منتشر شده، شایعتی درباره عرضه گوشی‌های کوچک از سوی اپل با صفحه نمایش LCD منتشر شده است.

این گوشی‌ها قرار است تا از طراحی مدل آیفون ۸ بهره‌مند شوند و مشخصات فنی جدیدتری داشته باشند. با این تفاسیر شرکت اپل سعی دارد تا مدل‌های Plus را نیز با این گوشی همراه سازد که انتظار می‌رود همچنان از طراحی آیفون ۸ Plus الهام گیرند.

جزئیات برنامه‌های شرکت اپل

گوشی‌های جدید قرار است تا مانند آیفون ۸ از دکمه‌های مرکزی مشابهی برخوردار باشند و بجای سنسور تشخیص چهره از سنسور اثر انگشت بهره‌مند باشند. این تلفن‌های همراه همچنین از ویژگی Apple Pay برخوردار خواهند بود که با قرار دادن گوشی در کنار دستگاه پرداخت، هزینه لازم را به فروشنده ارسال می‌کند. گفته می‌شود که مدل‌های جدید این دستگاه‌ها از قابلیت اسکن NFC نیز بدون نیاز به نصب یک برنامه برخوردار هستند. این ویژگی مشابه به قابلیت‌هایی است که هم اکنون بر روی گوشی‌های Iphone XS، iPhone XR و iPhone 11 قابل استفاده است.

طراحی گوشی‌های جدید اپل مانند آیفون ۸ خواهد بود

گوشی‌های ۴.۷ اینچی جدید قرار شده تا قیمتی مطابق با ۳۹۹ دلار داشته باشند که با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت در دسترس قرار خواهند گرفت. رنگ‌هایی که برای این دستگاه‌ها در نظر گرفته شده طوسی، نقره‌ای و قرمز است. هنوز مشخص نیست که نمونه‌های ۵.۵ اینچی چه قیمتی خواهند داشت اما مدل‌های Plus گذشته معمولا ۱۰۰ دلار از مدل عادی گران‌تر بودند. بر اساس گزارش برخی منابع خبری شرکت اپل قصد دارد گوشی‌های جدید خود را تا آخر ماه مارس به بازار عرضه کند و انتظار می‌رود در آن زمان هر دو مدل با هم معرفی و عرضه شوند. تاریخ دقیق این مراسم همچنان مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که به دلیل شیوع بیماری کرونا و همه‌گیر بودن ویروس زمان معرفی این محصولات نیز به تعویق بیفتد.


بیشتر بخوانید: گوگل نام برخی از گوشی‌های پشتیبانی کننده از پلتفرم استادیا را اعلام کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار