درخانه بمانیم؛

لذت خانه نشینی نوروزی با مسابقات اینترنتی شهرداری کرج

معاون شهردار کرج گفت: شهرداری کرج مسابقات اینترنتی با عنوان جشن‌های نوروزی در خانه را برگزار می کند.

علیرضا رحیمی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز با بیان این که نوروز ۹۹ با توجه به ویروس کرونا کاملا متفاوت بوده و عموم مردم باید برای حفظ سلامتی خود و خانواده از سفرهای غیرضروری و خروج از منزل پرهیز کنند، گفت: مجموعه مدیریت شهری کرج در ایام نوروز مسابقات اینترنتی با عنوان جشن‌های نوروزی در خانه را با هدف افزایش نشاط اجتماعی در خانواده ها برگزار می کند.

او افزود: یکی از این مسابقات، مسابقه کتابخوانی با شعار "هرخانه یک مرکزمطالعه" است که با هدف ترویج کتابخوانی در خانواده و ترغیب به حضور در منزل راه اندازی شده است.

رحیمی با بیان این که در این مسابقه که از ۲۵ اسفندماه ۹۸ تا ۲۵ فروردی ۹۹ برگزار می شود، تمامی رده‌های سنی مجاز به شرکت خواهند بود، گفت: شیوه مسابقه به این صورت است که شرکت کنندگان علاوه بر ارسال تصویر کتاب مطالعه شده به همراه نام نویسنده‌ی آن، باید خلاصه آن کتاب را (تا ۲۰ خط در قالب فایل word) با ذکر نام و نام خانوادگی، سن، کدملی و شماره همراه ارسال کنند.

او افزود: به ۳۰ نفر از شرکت کنندگان از ۳ گروه سنی (هرگروه سنی ۱۰ نفر) به قید قرعه جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج همچنین گفت: از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج برگزاری جشنواره تزئین سفره‌های هفت سین است، جشنواره‌ای متفاوت که شهروندان می‌توانند با ذوق و سلیقه خود، سفره‌های هفت سین را تزئین و تصاویر گرفته شده را برای مسابقه ارسال کنند.

او افزود: نکته قابل توجه و خاص این مسابقه این است که به بهترین عکس هفت سین که در تهیه آن از گندم، جو و حبوبات خوراکی استفاده نشده باشد جایزه ویژه تعلق می‌گیرد.

رحیمی با اشاره به این که مهلت شرکت در این جشنواره تا ۱۳ فروردین است، گفت: حجم تصاویر ارسالی باید حداکثر ۴ مگابایت باشد.

معاون شهردار کرج افزود: چهارمین رویداد نوروزی سازمان، برگزاری مسابقه عکاسی، پوستر و انیمیشن با موضوعات همدلی در خانه، نوروز بدون دید و بازدید، بهداشت در نوروز، خانه پدری و سرگرمی‌های خانگی و... است که همشهریان می توانند برای رقم زدن بهترین اوقات فراغت خود در منزل، در این مسابقه مفرح نیز شرکت کنند.

او  به مناسبت‌های نوروز ۹۹ و اهمیت اعیاد شعبانیه تاکید کرد و افزود: یکی دیگر از مسابقات خانگی سازمان فرهنگی شهرداری کرج، برگزاری مسابقه عکاسی جشن اعیاد شعبان است.

رحیمی گفت: در این مسابقه عموم شهروندان محترم در روز‌های پر برکت شعبان و ولادت امام حسین (ع)، حضرت سجاد (ع) و حضرت عباس (ع) و ... می توانند با برپایی جشن‌های خانگی در کنار خانواده، نصب پرچم درب منزل، نورافشانی با موبایل روی پشت بام، شعرخوانی در حضور پدر و مادر و فرزندان و با ارسال تصاویر آن، در مسابقه شرکت کنند.

او افزود: همشهریان در شهر کرج و سراسر استان البرز می توانند با مراجعه به سایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با نحوه شرکت در جشنواره‌ها و ارسال آثار آشنا شده و اطلاعات لازم را کسب و یا آثار خود را با ذکر عنوان مسابقه، نام و نام خانوادگی و یک شماره تلفن به آدرس فضای مجازی http://T.me/sfevkaraj ارسال کنند.

لذت خانه نشینی نوروزی با مسابقات اینترنتی شهرداری کرج

لذت خانه نشینی نوروزی با مسابقات اینترنتی شهرداری کرج

لذت خانه نشینی نوروزی با مسابقات اینترنتی شهرداری کرج

لذت خانه نشینی نوروزی با مسابقات اینترنتی شهرداری کرج

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.