اجرای طرح زوج وفرد در اصفهان از درب منازل

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت:از فردا (چهارشنبه) برای پیشگیری از ویروس کرونا و حفاظت از سلامتی شهروندان اصفهانی، طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در رابطه با طرح زوج و فرد در خیابان‌های اصفهان، اظهار کرد: از فردا (چهارشنبه) برای پیشگیری از ویروس کرونا و حفاظت از سلامتی شهروندان اصفهانی، براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه حدود ۴۰۰ دوربین در سطح شهر تردد خودرو‌ها را رصد می‌کنند، افزود: اگرچه خودرو‌ها از طریق دوربین کنترل می‌شود، ولی مردم باید بدون آنکه این موضوع مطرح باشد، کاهش تردد خودرو‌ها را جدی بگیرند، چون این اقدام پیش از هرچیز برای سلامتی خود شهروندان است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه در دو روز اخیر تردد خودرو‌ها نسبت به گذشته کاهش یافته است، تصریح کرد: شهروندان دیگر باید درک کرده باشند که چه وضعیتی در سطح شهر داریم بنابراین طرح زوج و فرد به این معنا نیست که وقتی یک روزی زوج است، خودرو‌های پلاک زوج همه به خیابان بیایند.

او ادامه داد: خط قرمز پلیس هنجار شکنان هستند و با خودرو‌هایی که دور دور کرده و با ایحاد آلودگی‌های صوتی و پرتاب ترقه و نارنجک مزاحمت ایجاد می‌کنند، با دستور قضائی برخورد خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه نیرو‌های پلیس راهور برای چهارشنبه آخر سال آماده‌باش هستند، اضافه کرد: خودرو‌های متخلف حداقل ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
اقا با کدوم دوربین ها گرفته میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۱:۰۸ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
شرکت ما در دروازه شیراز تعطیل نمیکند و می گوید خصوصی هستم کارمندانم باید سر کار بیایند شرکت در زمینه حسابداری فعالیت می کند ما مجبور هستییم سر کار بروییم در مسیر اتوبان وسیله عمومی هم نیست با طرح زوج و فرد چه کار کنییم
Germany
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
اطلاع رسانی راجب این طرح ضعیف بود خیلیها نمیدونستن جریمه شدن
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۱:۵۵ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
سلام چگونه برم سر کار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار