رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛

ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌های سنگین در سطح شهر

سرهنگ رازقی گفت: تردد برای موتورسیکلت سنگین سواران در سطح شهر ممنوع است.

یازدهم فروردین//////موتور سنگین سواران اجازه تردد در سطح شهر را ندارندسرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ممنوعیت تردد موتور سیکلت‌های سنگین در روز‌های تعطیل اظهار کرد: این دسته از موتورسیکلت سواران مجوز تردد ندارند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود:هر هفته معمولا چندین موتورسیکلت‌ سنگین را متوقف و به پارکینگ منتقل و پرونده را برای مراجع قضایی_ انتظامی ارسال می کنیم.

او با بیان اینکه این‌ موتورسیکلت ها مجوز، پلاک و حق نردد ندارند،گفت:موتورسیکلت سواران می توانند به دلیل خلوتی بزرگراه‌ها در روز‌های تعطیل به این تخلف مرتکب شوند.

سرهنگ رازقی بیان کرد: موتورسنگین تنها اجازه تردد در پیست را دارد و اجازه تردد در معابر عمومی را ندارند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره نحوه مراجعه به پیست گفت: با جرثقیل و وسیله نقلیه مناسب می توانند موتور سیکلت‌های خود را حمل و در آنجا استفاده کنند. تردد برای اینگونه وسایل در سطح شهر ممنوع است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسين محمدى
۲۳:۴۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
محل سكونت من كناربزرگراه امام على قرارداره وهر شب به خصوص ازساعت١تا٣بامداددرسمت جنوب به شمال اين موتورهاى سنگين كورس ميگذارندكه جداًسواى خطرى كه براى خودوديگران ايجادمى كنندواقعاًصداى وحشتناك اگزوزآنهاايجادمزاحمت ميكند.
آخرین اخبار