اهدا بیش از ۶ میلیارد ریال خیرین برای مقابله با کرونا در شهرستان مهاباد

فرماندارشهرستان مهاباد گفت: با همت خیرین مهاباد و جمع آوری بیش از ۶ میلیارد ریال مکان اسکان موقت بیماران کرونایی در چند روز آینده راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، شجاعی فرماندار شهرستان مهاباد گفت: همت خیرین مهاباد برای ایجاد بیمارستان موقت آن هم به این سرعت موجب شگفتی مسئولین در شهرستان و استان شده است.

او افزود: این بیمارستان تنها نمونه در استان و حتی کشور است که با این سرعت به وسیله خیرین احداث شده است.

شجاعی تصریح کرد: در مدت بسیار کوتاه چند روزه بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان برای احداث و تجهیز این بیمارستان از سوی خیرین تأمین شده و تجهیزات آن تا ۲ روز دیگر به شهرستان وارد شده و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار مهاباد ضمن تقدیر از نقش رسانه‌ها، سمن‌ها، خیرین شهرستان، کارخانجات و شرکت‌هایی که برای مقابله با کرونا نقش دارند اظهار داشت: ساماندهی این تلاش‌ها و همت همه جانبه دشوار است، ولی تاکنون موفق عمل کرده‌ایم، هرچند مشکلات و نقض‌ها را کتمان نمی‌کنیم، اما تنها با مقایسه اقدامات صورت گرفته در مهاباد با سایر شهر‌ها می‌توان گفت بسیار موفق‌تر عمل کرده‌ایم.

شجاعی در پایان اظهار کرد: ساخت این بیمارستان مورد استقبال و توجه استاندار آذربایجان غربی نیز قرار گرفته و احتمال می‌رود وی شخصا از این بیمارستان بازدید به عمل آورد.

موسی‌زاده سخنگوی هیأت امنای بیمارستان موقت نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه خواسته‌ایم یک قدم جلوتر از بحران اقدامات پیشگیرانه را اجرایی کنیم بیمارستان موقت را پیشنهاد و اجرایی کردیم.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.